Det här stycket är det sämsta i hela ditt inlägg. Det kunde vara med i den där instruktionsboken om varulvsspel om hur man bör (eller i detta fallet inte bör) agera som ulv.Impetigo fortsätter att slänga ur sig omotiverade röstlistor samtidigt som Vimes försvinner fullständigt och tidigare har gjort detsamma (dåligt motiverade röstningslistor). Förutom det har båda dessa sedan röstat annorlunda jämfört med hur deras listor sett ut.
Impetigo har kommit undan alldeles för enkelt och inte ens haft det minsta heat på sig. Detsamma med Vimes efter att ha varit helt borta i slutet.
Teoretiskt kan din ulvkompis ju vara Fjodor. Jag tror inte det men du får som sagt gärna fortsätta skriva om både Fjodor och Vimes så får vi mer att gå på.Du säger också att jag kanske är Fjodors ulvkompis samtidigt som jag sent flyttade min röst dit vilket nästan mest sannolikt skulle kunna leda till slutet för denne. Tycker inte det är tillräckligt genomtänkta idéer men men.
Det blir en spännande runda detta. Jag efterfrågar drev så då är det rimligtvis även drev jag lär få det inser jag
Du får också tänka på (om du nu är god) och jag av då ren slump visar sig vara det så är både Vimes och Fjodor ondingarnaTeoretiskt kan din ulvkompis ju vara Fjodor. Jag tror inte det men du får som sagt gärna fortsätta skriva om både Fjodor och Vimes så får vi mer att gå på.
Lycka till!Har inte läst slutet på R1 ännu. Återkommer.
Nja Sidd låg på min skumlista så det var rimligt men som sagt det var inget drev kvar mot någon annan och jag tyckte helt klart det var värt att chansa att inte sänka väktare samt siare samma runda som pluggis.Men det var också uppenbart att varken jag eller Fjodor hade röstat på Sidd om vi fick välja fritt (jag ska förstås inte tala för Fjodor men jag tyckte att det var så i alla fall).
Det här är en sak som även jag oroar mig för.Du kontrollerar även narrativet i tråden vilket gör mig nervös efter en sån sneträff i R1 vi fick. Då undrar jag ju om inte Impetigo haft oss alla runt lillfingret.
Ni kan lägga mig till den listan. jag tror helt enkelt att det är Impetigo och Vimes som är våra ulvar. Ok, Octagonal skulle kunna vara ulv, men nu när Impetigo vill jag honom blir jag misstänksam.Det här är en sak som även jag oroar mig för.
Men du fortsätter uttrycka dig som att jag skulle vara ansvarig för vår snetträff i r1.Du kontrollerar även narrativet i tråden vilket gör mig nervös efter en sån sneträff i R1 vi fick. Då undrar jag ju om inte Impetigo haft oss alla runt lillfingret.
Det känns ofta som att byn brukar ha koll på läget och att jag mest har kunnat luta mig bakåt medans ni får ut alla.
Du röstade på väktaren efter att han outat.Jag ser att flera röstar på mig. Varför?
Suck, när jag inte skrev så mycket under det stora stiltjet var jag lågflygande och röd och fick röster på mig och nu ”kontrollerar jag narrativet för mycket” i stället.Det här är en sak som även jag oroar mig för.