BiobunkerVII
Kaoskardinal
Jaha vi ses igen klassen! Det gick……öhh…. inget vidare igår…så jag har nu kollat skolans övervakningskameror, pratat med bambatanterna och just det vaktis är avstängd under utredning, om nån av er känner @Sidd föräldrar kan ni gärna hälsa det.
Sen vi träffades igår har nån dragit av en stinkbomb i omklädningsrummet, satt eld på en papperskorg och dragit ut projektorkablarna i samtliga klassrum på andra våningen. Nån har också luftat bibliotekariens cykel – det är inte ok!!
Jag ska inte bli långrandig, jag vill att följande elev följer med mig:
VIMES din ligist, du kommer bli utskriven för det här!
Va! Ja men Octagonal då!? Och Impetigo!? Och Basse han känner massa skolkare på bygg!!!
Vimes reser sig snabbt upp och en slangbella, facit till religionsprovet, e-cigaretter och stinkbomber ramlar ut ur hans väska.
Rektorn tar Vimes under armen och går ner mot expeditionen. På vägen passerar de Abbe på bygg som står och petar naglarna med en morakniv.
@Vimes röstades ut han var ligist
Han får skriva något moralistiskt om svenska skolan eller en haikudikt till Skolinspektionens ära.
Greta kommer ha mattediagnostik med klassen imorgon
Rundan slutar IMORGON 20:00!!!
Sen vi träffades igår har nån dragit av en stinkbomb i omklädningsrummet, satt eld på en papperskorg och dragit ut projektorkablarna i samtliga klassrum på andra våningen. Nån har också luftat bibliotekariens cykel – det är inte ok!!
Jag ska inte bli långrandig, jag vill att följande elev följer med mig:
VIMES din ligist, du kommer bli utskriven för det här!
Va! Ja men Octagonal då!? Och Impetigo!? Och Basse han känner massa skolkare på bygg!!!
Vimes reser sig snabbt upp och en slangbella, facit till religionsprovet, e-cigaretter och stinkbomber ramlar ut ur hans väska.
Rektorn tar Vimes under armen och går ner mot expeditionen. På vägen passerar de Abbe på bygg som står och petar naglarna med en morakniv.
@Vimes röstades ut han var ligist
Han får skriva något moralistiskt om svenska skolan eller en haikudikt till Skolinspektionens ära.
Greta kommer ha mattediagnostik med klassen imorgon
Rundan slutar IMORGON 20:00!!!