För min del går det för sig. Du har PM strax.Rymdhamster said:Får man kinesa på hanses tråd?
Det ska inte vara för lätt!Rymdhamster said:Så inte både och? Synd =)
EpisktRymdhamster said:För tjugotre år sedan var vi på en gård, och jag fick rida på en häst för första gången. Det var nog, så här i efterhand, en pony, men den kändes väldigt stor då.
vad jobbig du skall vara då.DeBracy said:Du får Hoarder av mig, om jag får en lista på dina tio allra allra bästa sommarlåtar.
Jag minns när jag gick på dagis. Där hadde vi ett lekrum med massa stora kuddar som man kunde använda för att bygga små fort.Arvidos MC said:Jag ger The Quarantine om du berättar om ett gammalt, gammalt minne
You shame me good sir!Arvidos MC said:Jag ger Touchstone till den som går ut och gör en god gärning för en främling
Fråga inte mig, fråga dig själv. Fråga ärligt.Rymdhamster said:Dammit! Jag har ju redan använt upp min goda-gräningarkvot den här veckan när jag hjälpte en gammal man över gatan i går.
jag har någon jag inte känner som vill bli min vän på facebook, räknas det som en god gärning om jag går med på det?
Kanske inte, jag antar du får vara närvarande i nuet och vara där för din nästa, och inte bara tänka på playbooken.Rymdhamster said:Då kan man ju också ställa sig frågan, är det en god gärning om man enbart gör den för att få en playbook till AW
För en playbook till Mumins Värld får du en valfri av ovanstående.Lu-kaazh said:Hej!
vet någon var jag kan få tag i följande playbooks: The MAESTRO D,The FACELESS, The QUARANTINE,The HOARDER och the TOUCHSTONE?
all hjälp belönas med ett leende.
//Lukas som för tillfället inte ler