Forumiternas spelproduktion!
Det här skriver jag under på. Det här forumet fullkomligen exploderade av tryckta spel under 2009.
Jag håller även med
krank om Publit och jag hoppas att de blir en vettig print-on-demand-firma, då Lulus fraktpriser har blivit helt omänskliga. Nu har Lulu även sänkt mängdrabatten rätt rejält så att jag endast tjänar typ en tjuga per exemplar när jag beställer stora volymer.
Jag gillar att kollektivet
Urverk speldesign har väckts till liv. Det var från början ett förslag från mig att slå mig ihop med Genesis för att enklare kunna sprida våra spel tillsammans och han hade gått i samma idéer om att slå sig ihop med någon, men innan jag gjort klart Matiné var det en hoper spelmakare som fanns i gänget. En eloge till krank som har slitit med hemsidan.
Under 2010 har jag mest egna projekt att se fram emot, där jag vill speltesta
Mouse Guard,
Trail of Cthulhu och
Mutant-modden till Matiné och få alla att funka. Jag har lite annat på gång också i rent produktionsvägsmässigt men jag håller på det tills vidare då jag inte vet om jag hinner med det.
/
Han som mest tänker speltesta ToC för att se om hans teori om spelet är rätt så att han kan säga till folk som tycker scenariona är rälsade har fel