G
Guest
Guest
Vilka är era 3 favoritäventyr? Först de 3 favoriterna för 3rd Edition allena, sedan de 3 favoriterna för D&D någonsin (1st Ed, 2nd Ed, ADD, 3rd Ed).
Mina favoriter:
3rd Ed:
1. Return to the Temple of Elemental Evil
2. City of the Spider Queen
3. The Forge of Fury
Alla kategorier:
1. Return to the Tomb of Horrors (ADD)
2. Rod of Seven Parts (ADD)
3. Dragon Mountain (ADD)
Som ni ser älskar jag de stora kampanjäventyren i Boxed Set. Fantastiska historier som tar äventyrarna genom hela världar i jakten på gåtor av alla de slag. Jag saknar faktiskt fler sådana boxar för 3rd Ed, men kanske är det på gång. Som ni ser har jag även 2 större äventyr som favoriter för 3rd Ed. Return to the Temple of Elemental Evil är ju faktiskt en slags nyutgåva av ett ADD äventyr dessutom. De äventyren i 8 delar som först kom ut till 3rd Ed. tycker jag inte höll riktigt samma klass. Tyvärr! Ska bli kul att se vad ni andra har för favoriter!
Mina favoriter:
3rd Ed:
1. Return to the Temple of Elemental Evil
2. City of the Spider Queen
3. The Forge of Fury
Alla kategorier:
1. Return to the Tomb of Horrors (ADD)
2. Rod of Seven Parts (ADD)
3. Dragon Mountain (ADD)
Som ni ser älskar jag de stora kampanjäventyren i Boxed Set. Fantastiska historier som tar äventyrarna genom hela världar i jakten på gåtor av alla de slag. Jag saknar faktiskt fler sådana boxar för 3rd Ed, men kanske är det på gång. Som ni ser har jag även 2 större äventyr som favoriter för 3rd Ed. Return to the Temple of Elemental Evil är ju faktiskt en slags nyutgåva av ett ADD äventyr dessutom. De äventyren i 8 delar som först kom ut till 3rd Ed. tycker jag inte höll riktigt samma klass. Tyvärr! Ska bli kul att se vad ni andra har för favoriter!