Spännande, har aldrig sett dem! Vilket spel?Taogoli;n219441 said:Ödensprofetiorna (hittas på medusa games hemsida)
Stenhjärta
Drakskugga
Mardröm
Har bara läst dem, men vilken kvalitet på text och gång i äventyret. Mycket roliga och trevliga möten/uppdrag och twister.
(En fröjd att bara läsa dem, skulle ge mycket för att få spela/spelleda dem)
Äventyr på högsta nivå.
Google:ade på äventyret och hittade bara "Sanctum of the Serpent God" till Pathfinder. Är det samma?Nässe;n219444 said:The Cult of the Serpent God är enkelt att komma in, ger frihet och innehåller lite allt möjligt.
Nej, inte samma. Det är ett gammalt d&d äventyr, som är exakt likadant. Ska kolla hemma vad det heter!Henke;n219446 said:Google:ade på äventyret och hittade bara "Sanctum of the Serpent God" till Pathfinder. Är det samma?
Tack! Det var ju du som berättade för mig att det existerar!Fiktionslek;n219453 said:against the cult of the reptile god, douglas niles
c
De är till DoD Trudvang. Oväntat att någon nämner dem här och kul för mig eftersom jag var med och skrev ganska mycket av tredje delen Mardröm.Nässe;n219445 said:Spännande, har aldrig sett dem! Vilket spel?