Vilken som helst funkar, även TrudvangVilken version talar vi om?
Åh tyvärr har jag ju inte det, och skulle gärna vilja köra redan nu i helgen så det får bli en annan gång. SyndOm man har tillgång till betautgåvan av ligans D&D eller kan tänka sig att vänta tills det släpps så skulle jag säga Trolletinn. Jag har både spelat och spellett det med stor framgång. Kul och varierad blandning av klur och action som utan större problem dras igenom i en sittning.
Toppen tack, och nä det måste inte vara DoD utan mest den typen av standardfantasy.Jag rekommenderar första demopaketet till Hjältarnas Tid. Hela spelet är gjort för att emulera hur det kändes att spela DoD back in the day, och demopaketet är två enkla korta äventyr som följer på varandra. Brukar passa bra till en kväll.
Om det prompt måste stå DoD på spelledarskärmen är det väldigt enkelt att konvertera HT in i gammel-DoD.
Ah men då finns det ju mycket kul att välja mellan. Till gamla DoD tycker jag att Döda skogen och Marsklandet främst verkar möta dina preferenser.Vilken som helst funkar, även Trudvang
2-4 timmar för att spela marsklandet tyckte jag var snåltAh men då finns det ju mycket kul att välja mellan. Till gamla DoD tycker jag att Döda skogen och Marsklandet främst verkar möta dina preferenser.
Till DoD-Trudvang skulle jag nog dels rekommendera Vinterskogens hemlighet som @Magnus Seter skrivit. Det är ett väldigt stämningsfullt äventyr där rollpersonerna kan upptäcka saker i sin egen takt. Sen vill jag, möjligtvis lite förmätet, rekommendera mitt eget äventyr Fågelskogens Främlingar. Ett äventyr som innehåller en liten by med problem, en mystisk skog att utforska, ett spännande mysterium och sällsamma varelser. Fördelen med båda dessa äventyr är att de finns att ladda ner helt gratis. Postar länkar här nedan:
Det beror på, man kan ju stryka en del öar och sidohandlingar om man vill2-4 timmar för att spela marsklandet tyckte jag var snålt
Åh tack, båda äventyren till Trudvang låter som de skulle passa väldigt bra. Väldigt sagomysiga på nåt sätt!Ah men då finns det ju mycket kul att välja mellan. Till gamla DoD tycker jag att Döda skogen och Marsklandet främst verkar möta dina preferenser.
Till DoD-Trudvang skulle jag nog dels rekommendera Vinterskogens hemlighet som @Magnus Seter skrivit. Det är ett väldigt stämningsfullt äventyr där rollpersonerna kan upptäcka saker i sin egen takt. Sen vill jag, möjligtvis lite förmätet, rekommendera mitt eget äventyr Fågelskogens Främlingar. Ett äventyr som innehåller en liten by med problem, en mystisk skog att utforska, ett spännande mysterium och sällsamma varelser. Fördelen med båda dessa äventyr är att de finns att ladda ner helt gratis. Postar länkar här nedan: