Tid är Pengar eller Kartor
/Ceram, älskar kartor men kan inte göra den på datorn
Trist med pengar som hinder... Jag vet mycket väl att det tar tid att göra kartor jag har gjort ett antal själv.Håller med dig att det bästa vore att skriva all stadsinfo i boken och ha kartorna på hemsidan fast att göra kartorna tar längre tid än vad man tror. Minst en timme styck. Om vi inte lägger med dem i modulen så vetefasiken om det är befogat ur ren ekonomisk synvinkel (gud hur tråkigt låter inte detta) att ödsla X antal timmar på att göra kartor för hemsidan då man istället kan lägga dessa timmar på exempelvis Barbarer & Människfolk som dessutom kommer att ge en ekonomisk avkastning.
Det låter mycket bra prioriterat i cirefalierboken eftersom det finns förmånga cirefalierstäder för att kunna ha med alla kartor. Synd att jag inte kan göra kartor på datorn utan bara för hand. Om det finns något inte allt för genomsvårt sätt att göra kartor på tar jag gärna emot tips.I Cirefalier finns endast en stadskarta med (över Ciremelo) tillsammans med en större beskrivning av den staden. Om det sitter någon rackare där ute som kan tänka sig att konstrurera snygga stadskarter för de övriga städerna och ge dem till oss skall vi självklart lägga upp dem.
/Ceram, älskar kartor men kan inte göra den på datorn