Ja.krank said:Är jag jättetråkig om jag påpekar att vi har en citatlista-funktion redan?
Där vem som helst kan skriva in citat?
Det finns t.om en kategori som heter "från spelbordet"...
Okej. Glöm att jag skrev nåt =)Bunny said:Ja.
Det var ju faktiskt inte vad trådskaparen efterfrågade. Hen tycks vilja ha en tråd som tar upp och jämför de bästa rollspelscitaten, och det tycks inte citatlistan kunna erbjuda - eller hur?
Marcus94 said:"Ni hör fotspår"
Mer än en gång man gjort så...Pom said:En präst ställer sig framför en folksamling och begär ordet, kastar en blick i sina papper och börjar med ett högt, tydligt och entusiastiskt:
"Nu skall vi se vad jag heter..."
Du behöver inte oroa dig för att vi citerar dig i den här tråden. Inget av vad du säger när du spelar skulle gå att citera utan att bryta mot flertalet regler.Storuggla said:Jag har aldrig sagt något som skulle platsa i en sådan här tråd. Eller spelat i en grupp där sådana saker sägs. I de grupper jag är med i sitter vi i gravallvar och kontemplerar livets mysterier.
Storuggla, de som säger annat är råkor
Jag: "det är en otäck varelse med klor och grejor. Den är intelligent, men den använder sin intelligens enbart till att tänka ut ohyggliga och ondskefulla planer"chrull said:Du behöver inte oroa dig för att vi citerar dig i den här tråden. Inget av vad du säger när du spelar skulle gå att citera utan att bryta mot flertalet regler.Storuggla said:Jag har aldrig sagt något som skulle platsa i en sådan här tråd. Eller spelat i en grupp där sådana saker sägs. I de grupper jag är med i sitter vi i gravallvar och kontemplerar livets mysterier.
Storuggla, de som säger annat är råkor