Wilmer Hero Joined 9 Jan 2005 Messages 1,086 Location Grindmaiden 2 Nov 2010 #21 Storuggla said: Dricka julmust! Knuffa ett troll! Jag är såld! Jag måste omedelbart leta fram mitt MRQ2 och spela anka! Storuggla, gräver i lådorna Click to expand... Jag kunde svurit på att det stod "knulla ett troll".
Storuggla said: Dricka julmust! Knuffa ett troll! Jag är såld! Jag måste omedelbart leta fram mitt MRQ2 och spela anka! Storuggla, gräver i lådorna Click to expand... Jag kunde svurit på att det stod "knulla ett troll".
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 4 Nov 2010 #23 Wilmer said: Storuggla said: Dricka julmust! Knuffa ett troll! Jag är såld! Jag måste omedelbart leta fram mitt MRQ2 och spela anka! Storuggla, gräver i lådorna Click to expand... Jag kunde svurit på att det stod "knulla ett troll". Click to expand... Den porrfilmen vill jag ha! Trollfucker!
Wilmer said: Storuggla said: Dricka julmust! Knuffa ett troll! Jag är såld! Jag måste omedelbart leta fram mitt MRQ2 och spela anka! Storuggla, gräver i lådorna Click to expand... Jag kunde svurit på att det stod "knulla ett troll". Click to expand... Den porrfilmen vill jag ha! Trollfucker!