Tänk då imorgon när Mello tappar tittare pga den här omröstningen!Spänning inför 8-delarna ikväll är olidlig. Var är intervjuerna med de tävlande? Hur laddar Martin Grip upp? Hur ser Johan Nohr på att ställas mot Wheelan? In och rösta!
Va? Det är den ju inte. Den vann över Svavelvinter.Nej. Hindenburg borta . Ok, kvartsfinaler nu.
När vi designade omslagen till nya Neotech kände vi att det var så groteskt gjort i svenska rollspel med omslagsbilder som avbildar scener där folk gör X, typiskt folk + monster, det är tex alla Fria Ligan-omslag någonsin, och alla standard Eon-omslag... Vi ville hitta någon annan vinkel, och ansiktsporträtt var jämförelsevis mer ovanligt i svenska rollspel, och kändes för oss klockrent eftersom Neotech i hög grad är ett instagram-rollspel.Knas att nya Neotech vann över gamla!
Å andra sidan finns ju chansen till en säker finalplats om du får möta dig själv i semi.Inte lätt att möta Stålenhag i två matcher men jag gör mitt bästa!
Ja, det här håller jag verkligen med om.När vi designade omslagen till nya Neotech kände vi att det var så groteskt gjort i svenska rollspel med omslagsbilder som avbildar scener där folk gör X, typiskt folk + monster, det är tex alla Fria Ligan-omslag någonsin, och alla standard Eon-omslag... Vi ville hitta någon annan vinkel, och ansiktsporträtt var jämförelsevis mer ovanligt i svenska rollspel, och kändes för oss klockrent eftersom Neotech i hög grad är ett instagram-rollspel.
Det ser bara så plastigt ut, tyvärr.När vi designade omslagen till nya Neotech kände vi att det var så groteskt gjort i svenska rollspel med omslagsbilder som avbildar scener där folk gör X, typiskt folk + monster, det är tex alla Fria Ligan-omslag någonsin, och alla standard Eon-omslag... Vi ville hitta någon annan vinkel, och ansiktsporträtt var jämförelsevis mer ovanligt i svenska rollspel, och kändes för oss klockrent eftersom Neotech i hög grad är ett instagram-rollspel.
Det är väl i och för sig inte nödvändigtvis ett problem att det ser plastigt ut, om det är den look man vill ha.Det ser bara så plastigt ut, tyvärr.
Nej, det är bara problemet jag har med omslagen. Jag talar inte för vad alla andra tycker uppenbarligen.Det är väl i och för sig inte nödvändigtvis ett problem att det ser plastigt ut, om det är den look man vill ha.
Jag menar, det är såklart inte en estetik som passar alla – framför allt inte just nu då jättemånga verkar jaga det "genuina", "autentiska" och "naturliga" – men jag tänker att Neotechd å andra sidan är ett spel som ganska medvetet och uttalat inte riktar sig till alla…