även om jag tror Ribban är för långgrunt för Cthulhu.
Var det så första utgåvan såg ut! Den missade jag tyvärr (men vill gärna få tag på; vet du om det går?)
Var det så första utgåvan såg ut! Den missade jag tyvärr (men vill gärna få tag på; vet du om det går?)
Nu ska jag svära i kyrkan lite. Är det här ens en bra framsida? Nej. Inte för att det inte är en snygg bild, den är supersnygg. Nej det är en dålig framsida för att den LJUGER. Det här är inte ett Elric spel, du kan inte spela någon som Elric i det. Det kunde lika bra vara en bild från Star Wars.
Nu ska jag svära i kyrkan lite. Är det här ens en bra framsida? Nej. Inte för att det inte är en snygg bild, den är supersnygg. Nej det är en dålig framsida för att den LJUGER. Det här är inte ett Elric spel, du kan inte spela någon som Elric i det. Det kunde lika bra vara en bild från Star Wars.
För om man känner igen Elric, och sen går det inte alls att spela kampanjer med elric känsla så känner man sig nog lite lurad? För inte fan går det att spela kampanjer med Elric-känsla i DoD. Det är lite som att ha en drake på sitt cover och sedan så handlar hela spelet om att odla morötter och grisar.Nej, det är inget Elric spel, men vad spelar det för roll? Bilden fungerar utmärkt som generisk fantasy-bild också.
När jag såg det omslaget första gången så hade åtminstone jag ingen som helst aning om vem Elric var, men omslaget gjorde mig intresserad av lådan ändå.
Nej, det är inget Elric spel, men vad spelar det för roll? Bilden fungerar utmärkt som generisk fantasy-bild också.
När jag såg det omslaget första gången så hade åtminstone jag ingen som helst aning om vem Elric var, men omslaget gjorde mig intresserad av lådan ändå.
För om man känner igen Elric, och sen går det inte alls att spela kampanjer med elric känsla så känner man sig nog lite lurad? För inte fan går det att spela kampanjer med Elric-känsla i DoD. Det är lite som att ha en drake på sitt cover och sedan så handlar hela spelet om att odla morötter och grisar.