Eftersom man bara får rösta på ett spel verkar det som, måste jag ändå säga Mutant Undergångens Arvtagare. Järnringen har inte de bästa regelsystemen men jäklar vad de har förmågan att kunna få saker att låta intressant. I M:UA lyckades de verkligen göra en sugen på typ allt man läste, kampanjen hade sina problem men var ändå mycket rolig att läsa som SL och för spelare att ha roligt med. Zonernas Zoologi är en fantastisk monsterbok likaså men framför allt vill jag även lägga fram Pirit-boken som den främsta äventyrs/kampanj-modul som skrivits på svenska i mitt tycke. Dels för de tre varierande äventyren men även för sina inledande kapitel. Jag tycker att fler äventyrsmoduler överlag borde hanteras som Piritboken, dvs att först ger man spelarna matig info om platsen och sen finns det ett kapitel för SL om hur de egentligen ligger till på platsen som RP sedan kan få upptäcka.
Bubblare: Mutant år noll för sin tighta vision och designade kampanjvärld, Symbaroum för att järnringen än en gång visar sin främsta styrka om att få allt att låta intressant, särskilt i den uttjatade fantasy-genren samt Fantasy! som jag tycker fångar OSG bra även för en som inte var där när det kom och känns härligt avslappnat.