G Guest Guest 28 Apr 2001 #1 Nu har jag 2 stycken böcker till Gemini. Den första regelboken, och boken om magi. Vilken ska jag skaffa här näst? Några förslag....... Real Gemini
Nu har jag 2 stycken böcker till Gemini. Den första regelboken, och boken om magi. Vilken ska jag skaffa här näst? Några förslag....... Real Gemini
A Archer Swashbuckler Joined 22 May 2000 Messages 1,999 Location Mölltorp, Sverige 28 Apr 2001 #2 Finns bara en bok till att skaffa, Orschild. /Johan - Nyckelmästare vid Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
Finns bara en bok till att skaffa, Orschild. /Johan - Nyckelmästare vid Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
G Guest Guest 28 Apr 2001 #3 Finns det bara 3 stycken böcker? Hmm, det får jag kolla opp...Eller förresten, det räcker med ditt ord Real Gemini
Finns det bara 3 stycken böcker? Hmm, det får jag kolla opp...Eller förresten, det räcker med ditt ord Real Gemini
G Guest Guest 29 Apr 2001 #4 Orschild Till Gemini så finns det en bok som heter Orschild. Men vad handlar den om? Kan någon ganska smart svara på denna fråga.. /Real Gemini Real Gemini
Orschild Till Gemini så finns det en bok som heter Orschild. Men vad handlar den om? Kan någon ganska smart svara på denna fråga.. /Real Gemini Real Gemini
H Horus Warrior Joined 9 Aug 2000 Messages 205 Location Sthlm 29 Apr 2001 #5 Re: Orschild Eh... va? Med risk att bli mobbad för att ha missat en uppenbar ironi, svarar jag på frågan: Boken Orschild handar om provinsen Orschild. /Horus - RIP Blümchen
Re: Orschild Eh... va? Med risk att bli mobbad för att ha missat en uppenbar ironi, svarar jag på frågan: Boken Orschild handar om provinsen Orschild. /Horus - RIP Blümchen
W Weatherman Hero Joined 25 Jul 2000 Messages 845 Location Leksand, Dalarna 30 Apr 2001 #6 Re: Orschild Va?! Jag trodde den handlade om sällskapsdjur... =) weatherman - en fin kille, egentligen
Re: Orschild Va?! Jag trodde den handlade om sällskapsdjur... =) weatherman - en fin kille, egentligen
H Horus Warrior Joined 9 Aug 2000 Messages 205 Location Sthlm 30 Apr 2001 #7 Jäklar, jag gick på den! [nt] /Horus - RIP Blümchen
A Archer Swashbuckler Joined 22 May 2000 Messages 1,999 Location Mölltorp, Sverige 1 May 2001 #9 Re: Orschild ROTFL! Min enda ursäkt är att jag var väldigt trött när jag skrev det /Johan - Nyckelmästare vid Rustningskammaren (Http://www.hobbyspel.com/kammaren)
Re: Orschild ROTFL! Min enda ursäkt är att jag var väldigt trött när jag skrev det /Johan - Nyckelmästare vid Rustningskammaren (Http://www.hobbyspel.com/kammaren)
R Rosen Myrmidon Joined 9 Jun 2000 Messages 5,813 Location Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten) 1 May 2001 #10 Re: Orschild När jag såg den första gången läste jag det som 'ors-child' (hej, den <I>är</I> ju på engelska) och tänkte "vem f-n är Or?" -- Åke
Re: Orschild När jag såg den första gången läste jag det som 'ors-child' (hej, den <I>är</I> ju på engelska) och tänkte "vem f-n är Or?" -- Åke
A Archer Swashbuckler Joined 22 May 2000 Messages 1,999 Location Mölltorp, Sverige 2 May 2001 #11 Re: Orschild LOL! Du var inte den enda Or's Child /Johan - Nyckelmästare vid Rustningskammaren (Http://www.hobbyspel.com/kammaren)
Re: Orschild LOL! Du var inte den enda Or's Child /Johan - Nyckelmästare vid Rustningskammaren (Http://www.hobbyspel.com/kammaren)