Nekromanti Bönder

Rosen

Myrmidon
Re: Monstergrisar (OT?)

Filmtips: 'Razorback', bisarrt übercool australisk skräckis om ett rejält förvuxet vildsvin ute i the Outback. Det är inte <I>lätt</I> att få det att gå kalla kårar hos tittarna när de hör ett "Nöff!", men den lyckas rätt bra.

--
Åke

Nightowl

Champion

Den tror jag jag har sett - åtminstone delar av den!

Razorback var ett monster till Mutant, f.ö., tror jag. Eller hette det megasvin? Nu minns jag inte, men det var ett jättelikt vildsvin med stegosaurusplattor på ryggen.

Nightowl - nöffnöff

"If there are White Dwarfs, why can't there be Black Ducks?"
Fansinet Black Duck's valspråk

Rosen

Myrmidon

<I>Megasvin? Det låter som en rätt usel film.</I>

Um, det var varelsen i Mutant, inte vildsvinet i filmen. Det i filmen hette inget särskilt (och hade inga stegosaurusplattor).

--
Åke

Nightowl

Champion
Re: Monstergrisar (Eon - ej OT

Väntanu... det FINNS monstergrisar i Eon!

"Svartsvin", om jag minns rätt.

Nightowl - hyggelmonster 4-ever!

Tämja bestarna

Jo, men man måste ju tämja svartsvinen. Och det tror jag blir väldigt svårt. Men tänk er, ett koppel med svartsvinar som söker genom skogen och jagar upp en stackars människa för att sedan slita han/hon i stycken. Rätt skrämmande tycker jag. Då svartsvin äter kött kan man lätt få fram en skäckkänsla för svinen.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Nightowl

Champion
Re: Tämja bestarna

Tämja och tämja... den onde misslekrigsherren är så elak-karismatisk så att de lyder honom bara därför!

Eller så har han dem i en stia under golvet i tronsalen till sitt Mörka Fäste, och när han vrider på den högra dödskallen på sin Mörka Tron så öppnas en lucka och hantlangaren som lät RP komma undan faller ned (diaboliskt skratt).

Nightowl, skulle vilja vara ond missle-warlord ("Så ni tycker jag är GULLIG, ah? Vänta bara...")

Du, nattyl. Jag tror inte att rpna blir särskilt rädda av din skurkmissla. Gör en ond skurkgurd istället. Då låter du inte lika oseriös.

Nightowl

Champion

Har du upplevt missle-tortyr någon gång? Jag kan inte beskriva det här eftersom det är minderåriga närvarander...

Seriös? Jag trodde att tråden handlade om monstergrisar... :) (Spelar inte Eon över huvud taget, så chanserna att mina dumma idéer någonsin realiseras är minimal...)

Och jag heter _Nightowl_, din sure fan (fast en sur fan av silver kan väl vara kul...) ;-)

Nightowl, som hoar, inte ylar

Jo, jag kom att tänka på det lite senare. Dumt av mig, förlåt.
Och jag var helt seriös när jag sa att jag ville träna upp galtar till Vaktgrisar. De är faktiskt ganska farliga.