Ymir
Liten kantbaron
Vad händer egentligen om man slår detta resultat? I mina ögon är det egentligen inte helt kompatibelt med Mundana. Resultatet säger att man blir hertig, alternativt prins, prinsessa eller motsvarande. Problemet som uppstår är då att två av Mundanas mycket begränsade antal regelrätta klyschmonarkier, Soldarn och Consaber, har hertigar som alla är officiella karaktärer och saknar såväl prinsar som prinsessor, såvida man inte råkar vara syskon till kungen, vilket inte lär gå då varken Sachar eller Constantin XIV verkar ha några syskon, iaf inga som inte är officiella karaktärer. Kanske, kanske (föga troligt) kan man vara syskon till Sachar eller Constantin en gång, men skulle man sedan slå resultat "99" igen så bara måste man väl komma från Drunok?
Nej ok, alltför seriöst var väl inte detta inlägget, jag ville egentligen bara säga att Mundana imho är en för liten värld med för få länder (och då främst monarkier) för att resultat 99 skall kunna fungera till fullo. resultatet borde skrotas, mao.
- Ymir, lite grinig idag
Nej ok, alltför seriöst var väl inte detta inlägget, jag ville egentligen bara säga att Mundana imho är en för liten värld med för få länder (och då främst monarkier) för att resultat 99 skall kunna fungera till fullo. resultatet borde skrotas, mao.
- Ymir, lite grinig idag