Nekromanti [Basic D&D] Det bidde ett rollformulär...

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Re: Alla talar svenska...!

Poppe said:
Kan man få den som en alldeles egen liten pdf också? Med bara 3x5 grejen? Har nämligen sådana kort liggande någonstans, så vore trevligt att printa direkt på dem och inte på ett A4 och sen klippa...

(alla dessa krav...) :gremsmile:
Rollfigursblankett, storlek 3" x 5".

DeBracy

Poppe said:
Du kommer bli miljonär på det där! Så jävla hett alltså! Tackar! Går det bra med gult indexkort?
Miljonär på gratis rollformulär som jag kastar ut på intrawebbsen till mina kompisar? :gremwink: Nåja...

Gult går bra! Oranget hade varit lite hottare, men gult går bra.

DeBracy

Dante said:
Perfa!

Kan man få dem i en vettig storlek också? Som t.ex. ISO A7.
Nej, det kan man inte! Man kan däremot få .ai-filerna om man på egen hand vill knöla om så det passar på A7.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member

DeBracy said:
Nej, det kan man inte!
Buu!

Vad kass du är som gör nånting gratis för att vara schysst och sen inte genast ändrar om allting när folk kommer med gnälliga krav.

Duddmannen

Hero

Du är ju helt KUNG på detta! Tackar för alla fina versioner (har inte bestämt vilken vi ska använda).

Ett mycket bra, seriöst arbete!

Hans E Magnusson

CAPS LOCK

DeBracy said:
Poppe said:
Kan man få den som en alldeles egen liten pdf också? Med bara 3x5 grejen? Har nämligen sådana kort liggande någonstans, så vore trevligt att printa direkt på dem och inte på ett A4 och sen klippa...

(alla dessa krav...) :gremsmile:
Rollfigursblankett, storlek 3" x 5".
Sen när du har riktigt tråkigt skulle du vilja göra en med bara ett räddningslag som då heter typ "räddningslag" :gremsmile:

till swords & wizardry WB

och skulle du bli lite stadigare på handen så skulle jag inte riktigt klaga, blir väldigt darriga linjer :gremsmile:

DeBracy

Hans. said:
Sen när du har riktigt tråkigt skulle du vilja göra en med bara ett räddningslag som då heter typ "räddningslag" :gremsmile:

och skulle du bli lite stadigare på handen så skulle jag inte riktigt klaga, blir väldigt darriga linjer :gremsmile:
Det var ju precis vad Poppe länkade till tidigare i tråden: klick klick. Darrfritt och allt.

Nej, just, du ville ju ha på svenska förstås. My bad.

Hans E Magnusson

CAPS LOCK

DeBracy said:
Hans. said:

Det var ju precis vad Poppe länkade till tidigare i tråden: klick klick. Darrfritt och allt.
Jajust, :gremsmile: meeen jag skulle vilja ha det på inrikiska ju :gremsmile:
men inte är det viktigt