chrull
Stockholm Kartell
I år, typ nu, fyller Batman 75 år. Det firar man ju såklart, eftersom Batman är den bästa superhjälten. Han är inte bara bäst för att han är mest intressant, han är också bäst för att han alltid är rätt svar på frågan "vem skulle vinna i en fight mellan Batman och X". Caveaten "om han får förbereda sig" behövs användas ibland, men det är han ju typ alltid.
IGN listar The 25 Greatest Batman Graphic Novels och jag inser att jag inte läst alla. Det tänkte jag ändra på. JAg tycker listan verkar bra, även om Arkham Asylum: a Serious House on a Serious Earth saknas IMO.
Så, vem är er favorit-Batman?`Vad är er favorit Batman-historia? Hur firar ni att The Greatest Detective fyller 75?
IGN listar The 25 Greatest Batman Graphic Novels och jag inser att jag inte läst alla. Det tänkte jag ändra på. JAg tycker listan verkar bra, även om Arkham Asylum: a Serious House on a Serious Earth saknas IMO.
Så, vem är er favorit-Batman?`Vad är er favorit Batman-historia? Hur firar ni att The Greatest Detective fyller 75?