Nekromanti Bearnie och Storuggla söker folk!

Bunny

Crazy like a fool
Re: Ursäkta! Ursäkta!

Jag tror det blir svårt att planera in spelmöten just nu, då en av oss är onåbar. Däremot kan det vara en god idé att jämföra våra almenackor.

Jag kommer själv vara bortrest vecka 33 (11:e till 15:e), annars är jag tillgänglig.

När vi väl sätter igång igen skulle jag absolut inte ha något emot att öka takten lite. Vår första målsättning var ett spelmöte per vecka, om det skulle kunna gå att istället satsa på ett spelmöte per 5 dagar eller liknande vore det jätteballt. :gremsmile:

Bunny

Crazy like a fool
Kamrater!

Samtliga spelare tycks mig nu befinna sig i Stockholm igen. Vad säger ni om att låta våran kampanj sätta fart igen?

Jag föreslår ett spelmöte på onsdag, samma tid samma plats. Om inte detta passar, ge ett annat förslag. Jag kan inte på torsdag, då ska jag hjälpa min syster att flytta, Eksem kan inte på fredag. Det är vad jag vet nu.

Så! Låt höra!

Ceram

Hero
Re: Kamrater!

Den aktuella tiden var en vardag 18-23 aight?

Jag jobbar kväll på onsdag och eftersom jag som bekant är bortrest vecka 32-33 för sommarens enda ledighet föreslår jag alla vardagar vecka 31 utom tisdag. Vecka 34 har jag inte fått något schema för ännu tyvärr.

Bunny

Crazy like a fool
Re: Kamrater!

"Den aktuella tiden var en vardag 18-23 aight?"

Aight.

"Jag jobbar kväll på onsdag och eftersom jag som bekant är bortrest vecka 32-33 för sommarens enda ledighet föreslår jag alla vardagar vecka 31 utom tisdag."

Det var ju synd. Jag skulle kunnat ha föreslagit nu på söndag, men jag kan inte riktigt tillåta mig själv att avskriva möjligheten att lira fotboll med polarna då. Istället föreslår jag måndag den 30:e juli.

Nå?

Bunny

Crazy like a fool
Så?

Tack för igår hörrni! Jag hade skoj, hade ni det?

Det här inlägget är egentligen till för Tompa att svara på när han vet om han kan spela på torsdag eller inte.

Bara så att ni vet.

Eksem

Champion
Re: Så?

Det var roligt, nu börjar det likna något. Jag kan fortfarande på torsdag, hursom.

Arfert

Facit

kan vi köra eftermiddag istället torsdag? kvällen kan vara svår för mig! Eller jobbar ni?

Ceram

Hero

jag jobbar till klockan 19 men eftersom jag ändå åker bort på söndag och två veckor framöver kan ni ju känna er fria att spela ändå.

Bunny

Crazy like a fool

Jag håller med Affe, klart att du ska vara med.

Själv ska jag också vara borta drygt en vecka från och med nästa lördag. Jag tänker inte rekommendera er att spela utan mig bara för det. :gremwink:

Bunny

Crazy like a fool
Tack för den här sommaren!

Det här kan tyckas vara ett högst fånigt sätt att knyta samman vårt sommaräventyr på, men ett tåg till Malmö går klockan 14:20 imorgon och jag kommer vara på det. Ska det vara någon avrundning över huvud taget får jag skynda mig.

Jag har haft det trevligt, och jag har märkt att det funnits mycket att hämta i våran spelgrupp - därför är det synd att vi inte hunnit spela mer. Jag vet inte vilken av de tusen omständigheter som sett till det jag ska skylla på.

Ceram har varit tillbaka i stan i över en vecka nu, men jag har inte riktigt orkat med att samla mig till ett sista, ej avslutande, spelmöte efter alla de långa avbrott den här kampanjen fått utstå. Det skulle ha varit enklare om jag sett en fortsättning i en någorlunda nära framtid (vilket nästa sommar inte utgör).

Vi har i alla fall testat Artesia tillsammans, samt hunnnit smaka på Bearnies kaka. Jag hoppas det givit någonting, och att det var roligt så länge det varade.

Tata!