Nekromanti Behöver forumet ett pengatillskott?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Kära administratörer och moderatorer, ni kämpar på trots knappa resurser och tidsbrist. Trots detta så ligger forumet på en hög nivå och krånglar sällan. Finns det någonting som ligger på er önskelista som hade förbättrat forumet men som ni inte har råd med? Så vitt jag minns så är det aldrig någon som har bett användarna om någon form av ekonomiskt bidrag utan kämpat på ändå. Jag och många andra hade säkert varit beredda att skjuta till en slant för att göra livet enklare för er.

Storuggla

Champion
Re: Jo.

"Det fanns en omröstning om att bidra med pengar. Men resultatet går inte att nå, då hela omröstningssidan förefaller vara nere."

Vilket man kan tolka hur man vill ^_-
Men seriöst, jag tror inte att Gardener skulle må dåligt av ett monetärt tillskott. Karln har slitit som ett djur med servrar, processorer och forumsarbete. Rent akademiskt, om någon skulle hiva upp ett hyftsat smidigt sätt att donera en hacka skulle jag nog kunna tänka mig donera en slant. Det som hindrar mig är logistiken, har ingen aning om vart cashen ska skickas.

Storuggla, har dessutom utlovat en bärs åt Gardener om han stöter på honom

Sodivra

Champion
Hur den dystra verkligheten ser ut för vissa av oss

Ja, en del saker uppgraderas, fast det har inte varit aktuellt på ett tag. Senast så var det Svenskamagic.com som stod för uppgraderingen.
Om jag får vara lite egoistisk så sitter jag faktiskt och längtar efter just en sådan fond som jag hade kunnat förskingra lite pengar (temporärt förstås, som ett lån. :gremsmile: ) ur för att Seinet ska ha råd att åka på forumträff ungefär om en månad, så att vi kan lägga den då, så att jag kan åka på den någon gång. (Utan att lämna Seinet i sticket. :gremwink:)

walium

Ganska töntig, faktiskt
Mottagningen är öppen

Att få pengar ifrån Sverok på något sätt var alltså helt uteslutet? Hur mycket pengar hade behövts? Om någon vill komma till säg LinCon så går det säkert att ordna både gratis boende och käk om jag bara blir kontaktad i förväg och ni inter äter för mycket. :gremsmile:
Lätta ditt hjärta och låt oss hjälpa dig i din nöd.

Sodivra

Champion
Oj

Plötsligt blev det lite mer möjligt att åka på LinCon. :gremsmile:

/Arvidos, som vill åka på GothCon, forumträff och LinCon.. Studentbal? Äh, det gäller att prioritera.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Oj

"Plötsligt blev det lite mer möjligt att åka på LinCon."

Du ska veta att det även finns några sådana där märkliga rollspelare i Linköping också. Ingen stad i vårt avlånga land är helt förskonad ifrån denna farsot. :gremwink:

Skulle inte förvåna mig om jag satt med en smaskig hemtenta som ska lämnas i strax efter LinCon. Nåja, det gäller ju som sagt att prioritera.