Nekromanti Behövs mer tid till Jorgesutmaningen?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Det börjar dra ihop sig till inlämning av Jorgesutmaningen. Det slog mig dock att inte allt för många har hört av sig och att tiden kan ha varit väl snålt tilltagen. Kommer det att bli problem att hinna med? Jag misstänker att fler bidrag kommer att komma in om ni får sommaren på er. Dessutom så blir säkert bidragen av högre kvalitét.

Vad säger ni, skall vi skjuta på inlämningsdags till efter sommarlov, semestrar och dylikt?

Här hittar ni mer info om Feliaths Jorgesutmaning för er som inte vet vad det handlar om.

Foggmock

Myrmidon
Njae. Tiden var ju redan spikad, så folk borde vart klara vid den här tiden. Jag är det inte, men jag har haft exceptionellt mycket annat att göra - just nu sitter jag på en studentskiva.. :gremsmile:

Jag hinner klart, och jag tänker delta. Tyvärr är mitt bidrag väldigt dåligt centrerat runt ett monster - men ett par monster är nyckeldelar av mitt äventyr. Ska bara sätta mig och plita ner stats för alla SLP's och RP typ, så som sagt, jag hinner klart.

Jag tror dock att vi hinner få in både fler och bättre bidrag om vi förlänger tiden samtidigt som det är lite orättvist mot oss som ställt in oss på att hinna klart.

Troberg

Sinister eater
Vad säger ni, skall vi skjuta på inlämningsdags till efter sommarlov, semestrar och dylikt?
Ska jag vara ärlig tror jag att det är bäst att låta bli. Jag kommer att korta tiden för nästa dogma-utmaning. Har man för lång tid på sig kommer man inte för sig att börja, det är bättre att sätta blåslampan i baken på folk, tvinga dem att skriva innan inspirationen försvinner.

Vitulv

Japp, då säger vi det!

det är lite orättvist mot oss som ställt in oss på att hinna klart.
Du har alldeles rätt! Då säger vi det. Torsdag it is. Jag hoppas att vi får in många bidrag. Jag ser fram mot ditt.

Då vill jag att alla som läser denna tråd observerar att tiden står fast. Inläggen skall var inlämnade senast Torsdag den 19/6.

King Kromm

Hero
Mer tid hade just nu varit ovärdeligt eftersom jag måste jobba en massa å gå på kurs, men jag skall försöka hinna klart ialla fall. Och jag har fått för mig att äventyret skulle va pdf:at... Vet inte om jag hinner fixa det, även om äventyret e klart.

Just nu e det ju bara stammen på äventyret, eller känns så iaf. Men i vilket fall som helst har jag lagt ner tillräckligt mycke energi för att vilja sprida äventyret när det nu blir klart, oavsett ifall det blir via tävlingen eller ej.

Vitulv

Mer tid hade just nu varit ovärdeligt eftersom jag måste jobba en massa å gå på kurs, men jag skall försöka hinna klart ialla fall. Och jag har fått för mig att äventyret skulle va pdf:at... Vet inte om jag hinner fixa det, även om äventyret e klart.

Just nu e det ju bara stammen på äventyret, eller känns så iaf. Men i vilket fall som helst har jag lagt ner tillräckligt mycke energi för att vilja sprida äventyret när det nu blir klart, oavsett ifall det blir via tävlingen eller ej.
Om du har äventyret i word-format så kan jag hjälpa dig med att spara om det till .pdf. Skicka det till mig med e-mail. Här är min adress; niklas.wistedt@home.se
Hoppas att du hinner för jag ser fram emot ditt bidrag!

/Niklas

King Kromm

Hero
Om du har äventyret i word-format så kan jag hjälpa dig med att spara om det till .pdf. Skicka det till mig med e-mail. Här är min adress; niklas.wistedt@home.se
Hoppas att du hinner för jag ser fram emot ditt bidrag!
Vore hyggligt! Och ja, e lite ledig idag, och har tid på tisda, så tja, får försöka bli klar!

Kom på en annan sak nu också, kan inte någon moderator eller så göra inlämningstråden "sticky"? hade ju inte gjort nått precis...