Jag har helt snöat in på att skriva spelledarlösa scenarion. Egentligen som en tanke för att kunna ha som merförsäljning när jag och frun har varit ute och kört mordgåtor, men efter andra barnet har den verksamheten helt stannat av. Men spelledarlösa mordgåtor och även nu annat fnulas det på, så får vi se vad som görs med dem. Framförallt tycker jag att det är spännande och kul med formen och roligt att se att den funkar.
Det andra jag inte kan hålla mig borta ifrån är att försöka se vad man kan göra för att locka mer rollspelsarrangörer, spelledare och spelar till GothCon. Meningen är att det inte ska få ta någon tid för mig, men jag kan inte helt hålla mig borta från det.
-Gunnar (som medvetet inte forumar sig för mycket för att ta den lilla tiden som jag får ihop till spel eller skrivande)
Det andra jag inte kan hålla mig borta ifrån är att försöka se vad man kan göra för att locka mer rollspelsarrangörer, spelledare och spelar till GothCon. Meningen är att det inte ska få ta någon tid för mig, men jag kan inte helt hålla mig borta från det.
-Gunnar (som medvetet inte forumar sig för mycket för att ta den lilla tiden som jag får ihop till spel eller skrivande)