wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Vilka var dina höjdpunkter under spelåret som var?
Spelhändelser, produkter, möten, upplevelser. Allt!
Det har varit ett ganska spellöst år detta. Det var roligt att träffa Harold mfl och spela The One Ring. Även trevligt att jag äntligen kom iväg på forumsöl.wilper said:Vilka var dina höjdpunkter under spelåret som var?
Alla spelhändelser är höjdpunkter på ett eller annat sätt. Det finns alltid nått man kan gotta sig eller skratta åt i efterhand så + för allt spelande med mitt konkelföljewilper said:Vilka var dina höjdpunkter under spelåret som var?
Oh! Ja det var skoj! Gillade även att den heligaste av fåglar var gåsen. Vi måste fortsätta äventyret 2012.Arfert said:Jag gillade Fantasy!-testspelet och avslöjandet att minotaurerna använder krigscymbaler.
Detta ⇑Vitulv said:Jag har spellett Kingmaker för Dante, Persson, Chrull, Arfert och Storuggla. Det har varit en ren fröjd att köra den kampanjen som är både välskriven och unik i sitt slag. Ser fram emot att starta igång den i januari, efter ett par månaders paus.
Och 3D-fort byggda av ölkartonger!France is Bacon said:Detta ⇑Vitulv said:Jag har spellett Kingmaker för Dante, Persson, Chrull, Arfert och Storuggla. Det har varit en ren fröjd att köra den kampanjen som är både välskriven och unik i sitt slag. Ser fram emot att starta igång den i januari, efter ett par månaders paus.
Vitulvs spelhöjdpunkt sammanfaller med min egen. Inte bara är det en cool kampanj, utan Vitulv har skämt bort oss med props, figurer, battlemats och Dwarven Forge-terräng.