Ville bara säga att jag tycker det är skönt med ett rent och snyggt forum med moderatorer. Det underlättar för hobbyn att det finns en sån tydlig källa till information och inspiration. Ett av Sveriges största mountainbikeforum t.ex. är alldelles nerlusat med trams- och skitinlägg. Men icke här... om det finns ett problem här så är det väl att det blir lite för trevligt ibland, men det är ju bara trevligt.
/images/icons/love.gif
Har också en diskret undrar om hur man lägger in egna märkningar. Om man han en egen liten gul animerad gifgubbe (självklart absolut rumsren) som man tycker passar, skriver man då bara adressen mellan nån form av sjyssta HTML-taggar blandat med lite annat kodbös?
Till sist undrar jag hur länge jag måste vara medlem i grisodlarnas gille? Ja, jag har sett att gränserna inte är utskrivna för att göra det hela lite mer "exalterande". Rakt på sak; på vilket postgiro ska jag sätta in hur mycket för att få den otroligt sjyssta beteckningen "Ambidextriös™"?
/images/icons/wink.gif
Jag är helt och hållet övertygad om att jag om någon förtjänar den benämningen.
/images/icons/love.gif
Har också en diskret undrar om hur man lägger in egna märkningar. Om man han en egen liten gul animerad gifgubbe (självklart absolut rumsren) som man tycker passar, skriver man då bara adressen mellan nån form av sjyssta HTML-taggar blandat med lite annat kodbös?
Till sist undrar jag hur länge jag måste vara medlem i grisodlarnas gille? Ja, jag har sett att gränserna inte är utskrivna för att göra det hela lite mer "exalterande". Rakt på sak; på vilket postgiro ska jag sätta in hur mycket för att få den otroligt sjyssta beteckningen "Ambidextriös™"?
/images/icons/wink.gif
Jag är helt och hållet övertygad om att jag om någon förtjänar den benämningen.