Använd dom om det passar dig. Vad mer kan man säga? Jag brukar låta de mer namnkunniga stå i bakgrunden, det är ju inte dom det ska handla om.
Bara för att jag har tråkigt ska jag lägga till en lista på kända slp mina rp mött och gjort något intryck på, och deras relation.
Gzanna Kecon. Som livvakt åt Hertig Silversparre har hon råkat i kläm med våra hjältar.
Herr Ivian. Samtalat ett par gånger. Han tycker de är lite tölpaktiga, men mestadels hedervärda.
Cian Salo. Kompisar. Rp är ständiga besökare på arenan, och de har festat ihop många gånger.
Ysanan Vilinial. Slog ut en rp ur svärdsspelen. Senare, efter mycket förolämpande, utkämpade de en duell med valfria vapen, då Ysanan blev brutalt nergjord, men inte dödad.
Sachsar Den Vidsynte. Hjälpt vid flera tillfällen, först en sak med Silversparre, senare har de av kungen själv fått vissa uppdrag. De gillar kungen och han har inget emot dem.
Amirro Silversparre. Han hatar rp. Senast var de med och såg till att han blev avsatt. Dock är han fortfarande livet,. fortfarande vår ärkeskurk
.
Yssec Solstjärna. När en rp vann svärdsspelen så kom i de i fokus. Han tycker dock de är lite oborstade.
Oluviel Bonde. Har varit tvungen att döma i ett mål där rp stått anklagade. Dömde emot rp, men med tveksamhet.
Rhazcom Manziir. Fick sitt svärd avhugget av rp i spelen, tog det ganska bra. De har sedan druckit tillsammans flera gånger. Fick svärdet som rp vann spelen med.
Sen är det tonvis med figurer som jag har hittat på, men det var inte dom tråden handlade om.