aum....tja blir mest en hel del prepp för möterna både för de jag speleder och spelar med.
För de jag spelleder blir det mest justeringar av förmågor, fluff och dyl
Det som sticker ut mer är att jag har en stor almenacka på väggen med ett statsnamn på. Där kan jag följa alla byggnationer som händer i staden. Håller även på att strukturera upp den adminstrativa delen där.
Staden ägs av spelarna så de säger vad de vill göra och så för jag in det.
Så mest försöker jag hitta intresanta personenr/varelser som vill slå sig ned där och se hur resten av befolkningen reagerar. Kan bli en del plottar därifrån i framtiden.
Sen blir det att preppa handsouts, mest brev och dokument på brunaktigt papper för känsla. Kan röra vad som helst alt från uppdrag till rapporter om staden/brev från kontakter i andra städer.
även fixa sigill ur fimolera så alla försändelser kan spåras till rätt område.
För grupperna jag spelar med
började med att digitalisera mitt rollformulär för bättre struktur och tydlighet.
Skissar upp hur man kan förbättra gemensamma ägodelar som fordon och dyl saker.
<sen blir det en del skissande på vad min karkatär anser om SLP/gruppen som man lärt känna.
så typ de
För de jag spelleder blir det mest justeringar av förmågor, fluff och dyl
Det som sticker ut mer är att jag har en stor almenacka på väggen med ett statsnamn på. Där kan jag följa alla byggnationer som händer i staden. Håller även på att strukturera upp den adminstrativa delen där.
Staden ägs av spelarna så de säger vad de vill göra och så för jag in det.
Så mest försöker jag hitta intresanta personenr/varelser som vill slå sig ned där och se hur resten av befolkningen reagerar. Kan bli en del plottar därifrån i framtiden.
Sen blir det att preppa handsouts, mest brev och dokument på brunaktigt papper för känsla. Kan röra vad som helst alt från uppdrag till rapporter om staden/brev från kontakter i andra städer.
även fixa sigill ur fimolera så alla försändelser kan spåras till rätt område.
För grupperna jag spelar med
började med att digitalisera mitt rollformulär för bättre struktur och tydlighet.
Skissar upp hur man kan förbättra gemensamma ägodelar som fordon och dyl saker.
<sen blir det en del skissande på vad min karkatär anser om SLP/gruppen som man lärt känna.
så typ de