Nekromanti Berting, bilder och annat.

Bergting

Warrior
Re: Hey! En annan sak också berg-

Vad sägs om att jag skickar den i morgon? Vill du att jag ska lägga upp en preview på forumet så du kan kika på den tills den kommer fram?

Mors mors

P

Låter helt lysande om du skickar i väg den i morgon. Du kan ju lägga upp en preview på forumet så alla får kolla, jag tror säkert att det är fler än jag som skulle bli glada!

Caen

Bergting

Warrior

I aim to please =). Jag lägger upp den här för den som vill se.

Ha det gott

Peter

Count

Warrior
Wunderskön!

Är alla porträtt i denna stilen eller bara denna? (vad jag menar är, e alla gubbs halvelaka magiker med skägg ner till midjan. Och en annan sak, lägg gärna upp de andra porträtten också...)

Shaggy

Swordsman
Signatur [OT]

Kan du inte fixa din signatur? I o m att den hamnar i alla dina inlägg vore det trevligt om den var rättstavad också. Substantivet "rykte" stavas utan c. "Ryckte" är imperfektformen av "rycka". Dessutom skulle det se snyggare ut om du skrev "tomtar" och "vättar" istället för "Tomtar" och "Vättar". Den senare varianten är vanlig i engelska men bör inte användas i svenska.

von Schnigel

Veteran
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
"Jag brukar rita fram till midnatt"

Fy fan va jag avundas dig!
För om jag fattar allt rätt så lever du på att illustrera och kan arbeta på natten, ja faktiskt arbeta när du vill (måhända innom vissa ramar typ tidsbegränsning) och dessutom med rollspelsrelaterade grejor. Vilket liv. Tänk om man hade det så eller rättare sagt, visste att man skulle få det så.
Fast då behöver man ju en viss begåvning...
något som man i och för sig skulle kunna tänka sig fixas genom en viss kurs...

/[color:448800]von Schnigel</font color=448800> som är grön av avundsjuka.