PROMOTION Beställ Rollspel.nu och då - Jubileumsskrift med anledning av forumets 25-åriga tillvaro

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Fast det kanske är konstigt att skriva en artikel om en sajt jag är med och driver. :)
Om bara personer helt utan kopplingar till nyckelpersoner, företag eller grupperingar inom rollspelssfären får skriva artiklar om den, så blir det väldigt få kvar som kan publicera några artiklar alls.

Och omvänt, 90% av de artiklar du läser om alla större svenska företag idag är med stor sannolikhet producerat av företagens egna marknadsavdelningar, och sedan publicerat i lämpliga tidningar via kompisrelationer med de olika redaktionerna.

Så särskilt konstigt tror jag inte det är…

:t6r-5: :t6b-2:
//EvilSpook

ingels

Investigator
Dumma frågor är också frågor

Antar att det är från Publit man ska beställa boken om nu man vill stödja siten och inte bidra till dess fortlevnad?

Last edited:

guldfink

Hero
Dumma frågor är också frågor

Antar att det är från Publit man ska beställa boken om nu man vill stödja siten och inte bidra till dess fortlevnad?
Är osäker på om jag läser din post rätt, men Publit-webbshoppen som länkas i startinlägget är enda stället boken är tillgänglig på. Om du vill ha boken, beställer du där. Om du vill stödja siten och bidra till dess fortlevnad (men inte vill ha boken) kan du skicka pengar direkt till Magnus Seters ko-fi.

clarence redd

FrostByte Books
Jag fick boken i brevlådan igår : ) Ruskigt snygg! Och tjockare än jag trodde. @Dantes layout får allt att se proffsigt och sammanhållet ut, trots att råmaterialet spretar. Jag rekommenderar fullfärgsversionen, om man har råd. Nu ska jag börja läsa.

Bra jobbat allihop!

Vimes

Vitlöksförsäljare
Beställt, fått hem och läst. En del superspännande läsning: intervjun med Gardener (@guldfink) är ju guld som allmän internethistoria, texterna om mer eller mindre färdigställda forumprojekt (@Dimfrost och @Man Mountainman) tycker jag fångar något essentiellt om både rollspel som hobby och det här med digitala mötesplatser. Intervjun med krank (@Dilandau) var mycket läsvärd. @Genesis spel var både roligt att läsa och verkar fungera. Bra jobbat samtliga inblandade!