Nekromanti Besvärjelser.

shadow_UBBT

Warrior
Re: Arj?

Oooo! Stavade jag fel till arg. Jag måsste ju vara en [censur] idiot.

Ja problemet låg hos mig. Tack för att du hackar ner på mig för det. Bara en liten fråga. Va [censur] hade du att göra med det inlägget? Det var inte riktat mot dig, och du känner inte mig så ge mig en chans va?!

Shadow -2001 (I'm not as think as you drunk I am)

shadow_UBBT

Warrior
Jag tycker att warlord låter mycket bättre än krigsherre, och magiska artefakter tycker jag passar bättre som artefact eller relic. Vad gäller spells så är det ett väldigt abrupt ord och borde vara något som invocation, eller sorcery.

Jag har egentligen inget problem med svenska men hade föredragit om hela världen pratade engelska för då skulle det inte finnas något annat språk man skulle behöva.

Shadow -2001 (I'm not as think as you drunk I am)

Re: Arj?

Jag hackar inte ned på dig, jag bara påpekade hur jag såg på det. Jag hade allt att göra med inlägget eftersom det låg på detta forum, där jag är en av medlemmarna.

Nej, jag känner inte dig, varför min uppfattning om dig måste baseras på de av dina inlägg som jag ser här.

Däremot är jag alltid beredd att ge folk en chans.

/Gloria Excelsior

Re: Hakuna Matata

Precis så....boerspråket alltså.

Jag förstod dessutom vad du menade, och riktade därför mitt inlägg till svaret på ditt inlägg inte direkt till ditt inlägg /images/icons/wink.gif

/Gloria Excelsior

Kan inte hålla med, men där som sagt har vi helt enkelt olika åsikter då'rå....
Menom du vill bara prata engelska så flytta till ett engelsktalande land så slipper du bry dig om något annat :)

"jag flyr aldrig, jag retirerar- retirera" Groo

Hasse

Hero
OK

vi har alla våra dåliga dagar.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Rickard

Urverk speldesign
"<EM>Exempel på när de </EM>inte<EM> var det: I Khelataars magisystem skulle man använda magiord på khelataariska</EM>"
En sak som jag <EM>verkligen</EM> gillade när jag läste igenom Khelataar.

Dessutom, en fördel. När spelarna lärt sig (en del) besvärjelser blir de verkligen skraja när de hör SL säga de magiska orden (känner igen besvärjelsen) när de möter en magiker.

/[color:green]Han</font color=green> som saknar de magiska orden när han själv spelar DoD6