Nu finns det en liten teaser av A falling mind till Odd Soot. Mer på väg!
Attachments
-
151 KB Views: 26
Last edited:
Jag hittar det inte på SF bok eller Alphaspel, så det är nog drive som gäller. Men kolla hemsidan! Där står säkert. Och kul att du tycker det ser fint utOuff vad fint! Går det att få tag på Odd Soot i Sverige eller är det drivethrurpg som gäller?
Åh jag minns att jag såg det i butik, men då hade jag knappt spelat rollspel. Minns att jag tyckte det såg spännande ut. Jag borde verkligen beställa detSF-bok tog in Odd Soot under en period, men just nu är det DriveThru som gäller för den tryckta versionen. Jag tycker att fraktkostnaderna har blivit stabilare igen (efter brexit), men jag är ingen stor beställare utanför provtryck.
Det gick bra Pratade lite Odd Soot och fick hjälp med uttalet av Soot av jänkarna…Det finns också en lite utförligare preview på FrostBytes webbsida, under Downloads en bit ner på första sidan.
@Nässe Hur gick intervjun igår?
Lägger upp när det publiceras, tar nog några veckorHar du någon länk? Jag hittade inget när jag Googlade.
Teasern är intressant osv osv men det jag verkligen vill veta nu är ju hur Soot ska uttalas. Inte som boot med ett S?Det gick bra Pratade lite Odd Soot och fick hjälp med uttalet av Soot av jänkarna…
om jag förstår det ska det vara som svenska SöttTeasern är intressant osv osv men det jag verkligen vill veta nu är ju hur Soot ska uttalas. Inte som boot med ett S?
På skånska!om jag förstår det ska det vara som svenska Sött