Nekromanti Betygssystemet Del Femtioelva

Om någon har 5 brukar jag gå in o läsa deras tidigare inlägg för att se om de var värda det. Hitills har ingen varit det, o då har jag sänkt deras betyg. Betyg har jag gett folk som får mig att känna något, att reagera. Höga betyg har de fått som är aktiva, intressanta och vet hur man diskuterar. Folk som regelbögar gillar jag också..:). Bryr mig inte egentligen...tycker mest synd om Vindhand, och i början tyckte jag synd om Rising och mig själv..men nu är allt bra.

Re: En dåres försvarstal

Till Black Dwarf ber jag om ursäkt i fall det orsakat sveda och verk. troberg kommer nog att hitta på andra sätt att hämnas på
Jaså? Och jag har inte den möjligheten :gremtongue:

/Black Dwarf, har inte betygsatt Herr Nils än :gremgrin:

Re: En dåres försvarstal [OT]

Nä, man kan ju vänta tills det känns :gremwink:

Du borde verkligen sluta att OT:a troberg. Sånt gör aldrig jag :gremgrin:

/Black Dwarf, som egentligen tycker att om Herr Nils verkligen njuter av att slänga ut ettor åt såna som är av annan åsikt än själv, så får han göra det.

Troberg

Sinister eater
Re: En dåres försvarstal [OT]

Du borde verkligen sluta att OT:a troberg. Sånt gör aldrig jag
Jo, jag vet att jag borde göra det. Och jag vet att du aldrig gör sånt. Eller nåt sånt. :gremgrin:

Angående Nils ettor så tror jag att han får en sexuell kick av att dela ut ettor :gremshocked: :gremshocked: :gremshocked:, ungefär som P-vakter får av att lappa bilar. Bara min gissning, jag kan ha fel. :gremtongue:

Vindhand

Myrmidon
tycker mest synd om Vindhand,

Det behöver du inte göra... Jag vet ungefär varifrån mina låga betyg kommer. Jag är bara glatt förvånad över att det finns höga betyg nog för att väga upp.

:gremsmile:

Vindhand

Myrmidon
oförändrad åsikt

Jag vänder mig mest mot betygen på personer... tycker lika illa om dem som jag alltid gjort. De tjänar fortfarande inget syfte, är fortfarande orättvisa o.s.v...

Nu när det varit igång ett tag så har jag sett många ganska färska användare med låga betyg, utan andra brott än att vara litet färsk och inte smälta in. Kanske inte med så många röster bakom men det kan ju inte de veta bara så där. M.a.o har den fara som man varnade för: ett otrevligare klimat för nybörjare utkristaliserat sig precis som väntat.

Det är många i den här tråden som tycker att "de gör ingen stor skada" men fråga er då istället vilken nytta de gör. Om de inte gör någon nytta och alienerar nybörjare så är de bara dåliga.

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: oförändrad åsikt

Jag tänkte skriva ett svar som gick ut på att jag fortfarande tyckte att idén var kass, men nu formulerade Vindhand sig så bra så jag nöjer mig med att hålla med honom. Det är dessutom neutralare :gremcrazy:.

(jag ger alltid femmor åt grisodlare med 1-2 stjärnor, för övrigt, just på grund av anledningen som Vindhand nämnde)