Uppenbart skryt
menar du komma runt som i "den speciella prylen som gör den fin-fina övervakningsutrustningen oanvändbar" eller menar du komma runt som i (varning uppenbart skryt coming up!):
SL laddar den enda korridoren in till paydirt-delen av komplexet med allt han kommer på, så han äntligen kan nita de #"%&¤# spelarna, jag tror listan var ungefär som följer: IR, Sonar, Radar, Induktionskänsliga spolar i väggarna, chemsniffers (som letade efter sprängämnen och... ehrm... kroppsodörer), TV, TriD, låg-, hög- och vanlig-frekvensmikrofoner, tryckkänsliga golv, väggar och tak, lasrar, masrar, handavtryck, retinascanners, DNA-scanners... och ett par till jag glömt .
Lösning: Söv alla som behövdes till DNA/retina/handavtryck, koppla om switchen som låg mellan alla säkerhetsprylar och kontrollrummet (som av någon anledning låg *utanför* säkerhetskorridoren), och övertala (m.h.a. liten inflexibel klubba) kontrollrumskillen att inte göra något dumt... skicka alla varningssignaler till /dev/null/ och knata in...
Tror aldrig jag har sett en så sur spelledare... /images/icons/grin.gif