Nekromanti Bevakning

ripperdoc

Myrmidon
Första direktoratet finns ju inte i överflöd, och har alltid extremt mycket att göra. I Första direktoratet finns det även en mass olika sorters trupper. Rent militära trupper, Ranibowinspirerade anti-terrorist enheter, kravallenheter och de värsta, upprensarenheterna (det finns ännu fler). Upprensarna är de minst manstarka men den kraftigaste. De kallas in mycket sällan, som direkt försvar av extremt hotade Interpolinstanser, eller insatser mot mycket välbeväpnade brottslingar (d.v.s. folk med drivor av legosoldater), eller mot mycket svåra kravaller. Kravallerna i London hade inslag av upprensarenheten. Men Interpol ger sig inte gärna in med våld i onödan, därför handlar det om mycket polismord, brottslighet involverande stora summor pengar eller liknande. Om vi tar ditt exempel:
Att spränga en byggnad struntar Interpol totalt i. Hotar du spränga en byggnad i centrala London, och verkar skicklig, då skickar de säkert anti-terroriststyrkor. Ställer du dig på gatan, mejar ner 20 poliser, spränger en byggnad och överlever vid polisens första motattack, då kommer kanske upprensningsenheten.

/RipperDoc - ungefär, åtminstonde

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>

cedda

Veteran
Vilket röj!!!

Oj vilket fetröj!!! Efter att bomben exploderade( i centrala london ) skulle nog området spärras av, företagen som håller håller till där skulle nog kalla in vaktstyrkor, själva området runt den bombade byggnaden skulle omringas av poliser, interpol skulle nog kontaktas opxå, efter det skulle nog ett par helikoptrar flyga in och röja loss, och då blir det inte så mycket kvar av rp:na...
och så skulle nog alla civila evakuareas och gatorna totalpatrulleras av snutar, försök ta er ut därifrån!!!

" Wolves are noble animals, apart from dogs "

G

Guest

Guest
Re: Vilket röj!!!

Nå. för att förklara läget. Vi sprängde ett hus som låg i de lite mer nergångna delarna av staden. Och vi rigade bomben så att den skulle explodera efter att vi hade åkt därifrån. Så efter att ha rigat bomben ringde vi till föräldrarna till den person som ägde lägenheten som vi sprängde. VI sade till dessa att vi hade deras son att vi hade torterat han(det hade vi). De ringde ju såklart polisen men bär de kom till huset var vi långt därifrån.

Mvh Ezzy

Mr.Chrenshaw

Veteran
Re: Vilket röj!!!

Visst var det så, och JA, vi har fått psykoskryss. /images/icons/crazy.gif (Jag fick inte mycket dock, jag lät min biff till vän göra grovjobbet, hehe.)
Om man har åkt ur destriktet innan det spärras av då? Då kan de ju inte få tag i en, HAHA!

"...och jag lovar, jag har ingen illegal ShadowDoc-klinik i källaren, ärligt!"

G

Guest

Guest
"I en tunnelbana kanske man inte kan hitta DNA (det rör ju sig ganska många personer där), men om man hittar detta så kan man ifrån detta framställa en bild på DNA-ägaren

Vad menar du med "bild"?

"Om jag kunde skita guld
då skulle jag betal av min skuld
inte längre gå på krita
bara sitta här och skita"