Jag kommer själv inte att göra särskilt mycket i sommar eftersom tiden kommer gå åt till arbete och resande. Så min plan är att vi ska komma tillbaka med nya tag i höst och då ha en ganska klar uppfattning om vad vi vill och kan skapa. Jag tycker att det är ganska rimligt med ungefär tio bidrag på mellan 10 och 20 sidor. Exakt antal bidrag och exakt antal sidor kan givetvis diskuteras. Men det är ändå bra att ha någon form av riktlinjer. Jag har mer eller mindre bestämt att vi kör med PW som gemensam regelkärna som vi kopplar olika världar till. Tycker ni att det suger så kan ni starta ett eget projekt med andra regler. Det skulle jag bara bli glad för och då har jag ju ändå uppmuntrat till någon form av skapande.
Jag har all respekt för Arferts och Krilles skaparförmåga och begåvning och är bara glad för att de är intresserade av projektet. Men min ambition är att så långt som möjligt ha med ett bidrag per person/grupp. Om någon ensam skapare skriver fem egna bidrag så blir det ju egentligen hans/hennes modul snarare än vår. Nu är det här kanske orealistiska förhoppningar men jag tror ändå att här finns tillräckligt mycket skaparkraft spridd över tillräckligt många personer för att det ska vara möjligt.
Om ni inte tror att ni på egen hand kan bidra med något slå er då samman i par eller mindre grupper.
Jag hoppas själv kunna bidra med mitt i dagsläget ganska löst skisserade Hopp-projekt.
Vad vill du skriva om?
Jag har all respekt för Arferts och Krilles skaparförmåga och begåvning och är bara glad för att de är intresserade av projektet. Men min ambition är att så långt som möjligt ha med ett bidrag per person/grupp. Om någon ensam skapare skriver fem egna bidrag så blir det ju egentligen hans/hennes modul snarare än vår. Nu är det här kanske orealistiska förhoppningar men jag tror ändå att här finns tillräckligt mycket skaparkraft spridd över tillräckligt många personer för att det ska vara möjligt.
Om ni inte tror att ni på egen hand kan bidra med något slå er då samman i par eller mindre grupper.
Jag hoppas själv kunna bidra med mitt i dagsläget ganska löst skisserade Hopp-projekt.
Vad vill du skriva om?