Nekromanti Bildernas betydelse

Quadrante

Grisbonde
Re: För mig: massor med småbilder

Precis

Det var väl det jag ville ha sagt, så att igen går och tror att en bild är billgare för att den är liten, utan för att den i så fall varit lätt/snabb att göra..

/ en som inte heller gör stora pengar på illustrationer

peta

Warrior
Re: För mig: massor med småbilder

Såg någon rekomenderad prislista på ett amerikanskt forum.
Tror det var följande för svartvita bilder.

Helsida 100$
Halvsida 50$
kvartsida 25$

Så det finns en viss koppling mellan bildstorlek och pris.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Äsch,

Då är Starchallenge inget att ha. Det finns inte en enda bild bortsett från stjärnkartorna och de är inte så stämningshöjande tror jag. Jaja... jag slänger nog upp det ändå vad det lider.

Troberg

Sinister eater
Då är Starchallenge inget att ha. Det finns inte en enda bild bortsett från stjärnkartorna och de är inte så stämningshöjande tror jag.
Ju mer jag hör talas om det desto mer gillar jag det! När ska du få tummen ur och offentliggöra det så att man kan titta på det? Vill se!

Niklas73

Skapare av Starchallenge
*hukar*

Det är klart. det är bara korrekturen som ska till. jag pluggar till projektledare, fixar om i den nya lkägenheten och tränar shootfighting 3 gånger i veckan men det SKA ut. Promise. Jag blir glad att du är intresserad. Det sporrar.

Troberg

Sinister eater
Det är klart. det är bara korrekturen som ska till. jag pluggar till projektledare, fixar om i den nya lkägenheten och tränar shootfighting 3 gånger i veckan men det SKA ut. Promise.
Aaargghhh! Du påminde mig om att gräsmattan måste klippas! The horror, the horror!

Det är lugnt, du har rätt att ha ett annat liv också.

Jag blir glad att du är intresserad. Det sporrar.
Självklart är jag intresserad, vad jag har hört så verkar världen vara precis vad jag skulle kunna gilla.