Nekromanti Bildtaggen funkar inte

w176

Förlorad dotter
... På galleriforumet.

Just det forum där man på ett bra sätt vill kunna ge visuell feedback. *gråt*

Sollyx_UBBT

Veteran
vad menar du med att den inte funkar? är det så att du har för stor bilduplösning? jag tar som standar 72dpi jpg fil

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Endyamon said:
Med någon, menar du krank då antar jag? :gremwink:
...whut?

Nä, ubb.Threads är gardeners bord. Jag har exakt noll koll på forumdelen av siten. Eller nä, lite orättvist, men jag har mest nosat lite på administratörspanelen, och det här låter som ett kodningsfel...

Sollyx_UBBT

Veteran
jag vet inte vem som ska fixa det men fixas ska det! och ni som ska sköta det här! va nu inte som politiker eller byrokrater! fixa det utan att klydda en massa med formulär>.<

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
krank said:
...whut?

Nä, ubb.Threads är gardeners bord. Jag har exakt noll koll på forumdelen av siten. Eller nä, lite orättvist, men jag har mest nosat lite på administratörspanelen, och det här låter som ett kodningsfel...
Tänkte att det var din lott eftersom du är teknisk redaktör och allt, men då är det väl bara att jaga Gardener då. :gremwink:

solvebring

Superhero
Endyamon said:
krank said:
...whut?

Tänkte att det var din lott eftersom du är teknisk redaktör och allt, men då är det väl bara att jaga Gardener då. :gremwink:
Åh, jag förstår att Gardener blir hjärtans lycklig nu med än mer jobb att göra. Det är ju inte så mycket att göra annars, eller hur, Gard. :gremwink:
Btw så förhandsgranskas inte innehållet i galleriet för de två senaste posterna. Kan inte se "minivisningarna" för Sollyx och McFisks trådar. Kör Ubuntu + Chrome. Någon som kan säga varför?

Gardener

Champion
Har varit på supportforumet nu och måste tyvärr meddela att det inte går att åtgärda. Däremot har jag det glädjande beskedet att det kommer gå att aktivera i v8 av forumet, som är på gång.

Tills vidare får ni skapa en ny tråd och länka till, eller nåt. Eller kanske använda http://uploadbin.net =)

solvebring

Superhero
Plus att alla dom här finns.
Själv slänger jag t.ex. upp bilderna bland mediafilerna på min blogg istället, fast jag inte såklart publicerar dem där, och länkar sedan dit. Smidigt, enkelt, plus att länkar inte är lika påträngande som bildvisningar. Då kan folk välja vad de vill se och inte.

KamiFisk

Hero
solvebring said:
Åh, jag förstår att Gardener blir hjärtans lycklig nu med än mer jobb att göra. Det är ju inte så mycket att göra annars, eller hur, Gard. :gremwink:
Btw så förhandsgranskas inte innehållet i galleriet för de två senaste posterna. Kan inte se "minivisningarna" för Sollyx och McFisks trådar. Kör Ubuntu + Chrome. Någon som kan säga varför?
Körde Xp+Eldräv och kan inte heller se bilderna. :gremtongue: