w176
Förlorad dotter
... På galleriforumet.
Just det forum där man på ett bra sätt vill kunna ge visuell feedback. *gråt*
Just det forum där man på ett bra sätt vill kunna ge visuell feedback. *gråt*
...whut?Endyamon said:Med någon, menar du krank då antar jag?
Tänkte att det var din lott eftersom du är teknisk redaktör och allt, men då är det väl bara att jaga Gardener då.krank said:...whut?
Nä, ubb.Threads är gardeners bord. Jag har exakt noll koll på forumdelen av siten. Eller nä, lite orättvist, men jag har mest nosat lite på administratörspanelen, och det här låter som ett kodningsfel...
Åh, jag förstår att Gardener blir hjärtans lycklig nu med än mer jobb att göra. Det är ju inte så mycket att göra annars, eller hur, Gard.Endyamon said:Tänkte att det var din lott eftersom du är teknisk redaktör och allt, men då är det väl bara att jaga Gardener då.krank said:...whut?
Nä, ubb.Threads är gardeners bord. Jag har exakt noll koll på forumdelen av siten. Eller nä, lite orättvist, men jag har mest nosat lite på administratörspanelen, och det här låter som ett kodningsfel...
Körde Xp+Eldräv och kan inte heller se bilderna.solvebring said:Åh, jag förstår att Gardener blir hjärtans lycklig nu med än mer jobb att göra. Det är ju inte så mycket att göra annars, eller hur, Gard.
Btw så förhandsgranskas inte innehållet i galleriet för de två senaste posterna. Kan inte se "minivisningarna" för Sollyx och McFisks trådar. Kör Ubuntu + Chrome. Någon som kan säga varför?