Nekromanti Billiga miniatyrer

Morgath

Warrior
Re: Flera tankar + Plast

Asså pennor. Jag snor mina på jobbet, men de borde gå att få tag på överallt!

PLasten är en annan femma. Jag är på jakt efter en ny plastskiva. Den förra fick jag av en avlägsen kompis som är aktivist. Så han hade säkert snott den från en H&M-skyltning eller nåt. Jag undrar oxå var man får tag på billig plast. Jag hörde av mig till en glasmästare. Dom skulle ha 500 pix för en kavdratmeter! Tips mottages gärna.

När det gäller rutmönster kör jag en tums rutor som täcker hela jävla köksbordet.

Foggmock

Myrmidon
Re: Flera tankar + Plast

Jag tror att OH-pennor är bättre, tunnare spets (eftersom de är till för A4-storlek och inte väggstorlek typ) och det finns vattenlösliga som man gnuggar bort med hushållspapper. Jag använder dem till Warmachine, det är en del kryssande och hålla-reda-på:ande på figurernas olika stats-kort, så jag laminerade dem och stal OH-pennor i lumpen. En bunte med fyra pennor kostar typ tjugo spänn i en bokhandel eller på en stormarknad dock.

Behöver du då inte större saker än A4/A3 i taget finns det nog någon du känner, eller gå till en copyshop (sånt har ni väl i Tokholm) och försök fixa det laminerat istället för att köpa/scavenga dyr plast.