Nekromanti Bishops Arms Folkungagatan

Herr Nils

Veteran
Undertecknade avser att inmundiga dryckjom på förutnämnda ställe om fredagen den 28/8 vid pass 19;00. Ni bemyndigas att efter förmåga närvara.

Ehuru jag överväger om inte utvecklingen av en ölbastu vore betydligt mer effektivt för insupande av alkohol i en jämn takt utan att någonsin behöva sluta prata, inser jag att detta är ett framtidsprojekt som inte kan förverkligas här och nu. I så fall kan det eventuellt vara av intresse att införliva den jäsningsframställda alkoholen på det gamla sättet, via andnings- och talorganens tillfälliga ianspråktagande för vätsketransport till de gastrointestinala funktionerna.

Tröttheten är stor hos den här. Den här kommer därför trots tidigare förutskickade avsikt inte att bevista ovannämnda forumaktivitet i syfte att pekuniärt stödja utskänkning och produktion av jästa maltdrycker denna gång.

Dryckes bröder, jag åberopar force majure
Är fortfarande kvar ute i skärgården. Har kolegor som är erfarenhets handikappade beppon. Så först nu får vi kontakt med omvärden.
Nästa båt går vid 21.30 så jag får passa denna gång.
Jag lyckönskar er i stimmandet och stojandet.

Riktig fälla det här! Lyckligtvis sammanstrålade ett antal forumpersonligheter på Brew Dog Södermalm och räddade kvällen.

Back