Nekromanti Bla bla bla...

samiis

Warrior
Jag ska vara snäll Sadaigh...

Jag har aldrig spelat Gemini, men funderar på att göra det nån gång...

Jag har i a f svarat på din OBLIGATORISKA fråga...

Sadaigh

Swordsman
Hej, samiis, jag lovar, bara vi kommer köra nån gång, så kan jag lira Gemini med er.. Är där nån mer än blåbär så kan vara med? inte första bästa utan nån som vill och kan det också.. må väl

samiis

Warrior
I så fall 'Rojnar', men han spelar handboll hela tiden, så han har nog inte tid.

Men om vi är hos mig kan min lillebror vara med, som förresten fyller år idag

samiis

Warrior
Hur lång tid tar det ungefär att göra en GeminiRP??

Har bara en känsla av att det inte kan ta lika lång tid som eon...

Sadaigh

Swordsman
Hej hej, jao, det kan ta typ en halvtimme, men man kan ju dröja ännu mer, om man vill göra den jättenoga... vilket jag brukar göra! Jao, vi kan lira hemma hos dej. =) hur gammal e din brorsa då? =)spelat innan? hmm, ha de!

Sadaigh

Swordsman
Re: Länge sedan (NT)

För er som inte spelat det på ett bra tag, varför har ni inte spelat det på ett tag ? =P OM ni fattar min mening.. för jag menar, det är absolut inget tråkigt spel..eller?

Johan K

Gammal & dryg
Mycket bra spel !!

Skulle med glädje spela det mer om det inte vore som så att de som jag spelar med bor i Gbg & jag bor i Lund..:-(
Men, vem vet. jag kanske får tummen ur & blir sl i det.. :gremwink:

Sadaigh

Swordsman
Re: Mycket bra spel !!

Hmm, ok, då låter det ju som det är fler än jag som gärna lirar Gemini iaf. Om du bor i lund så kan vi börja lira det om ungefär 4 år, för då kommer jag gå på högskolan där... =P nu befinner jag mej i Krstd.. =) men det är visserligen nära.. =)

DAKRilla

Hero
Det tar inte ens i närheten så lång tid som i Eon. Det går knappt ens att jämföra. Nåja. En person i min spelgrupp gjorde en karaktär på lite mindre än 10 minuter, och där i är det medräknat att fundera ut karaktärskonceptet. Jag, som ofta tar ohyggligt mycket tid på mej att göra karaktärer, tar högst en halvtimme på mej.

Baron Marak

Swordsman
Själv så har man inte spenderat så mycket tid på skapandet av RP's i Gemeni.
Kanske även beror på att man fortfarande spelar med sin första RP :gremsmile:

Tror det tog ungefär en halvtimme för oss alla när vi skapade våra första RP's till Gemeni. Men nu så har det tagit längre tid att göra RP's för de som dör hela tiden...

Har dock en känsla av att jag vet vem som slängde ihop en på 10 minuter. Har för mig att den personen gick oss på nerverna...

Baron Marak

Swordsman
Re: Länge sedan (NT)

Just vi (Arvid, DAKRilla och jag) har inte spelat för att vi är mitt uppe i spelande av Eon, CoC och snart Neotech.
Kanske även en släng av Gränsvärldar med nån mutant värld (hoppas jag). Ser fram emot att spela galen mexikan igen.

"Halto!"
"Manos para arriba. Gringos!" :gremcool: