anth
Vetefan
Vi har talat om det här förut, men jag tycker att det börjar bli så intressant att det förjänar sin egen tråd - vilket det har nu.
För de som inte vet: Black Flag är Kobold Press' alternativ till WotCs SRD5.1/OGL (för de som inte vill använda WotC).
Kobold Pres har just släppt sin andra Playtest som innehåller Luck, Fighter och Wizard.
Man behöver inte registrera sig för att tanka ner Playtests, men registrerar man sig får man meddelanden när nya Playtests kommer.
D&D - DnDs framtid
Om ni tycker så illa om det kapitalistiska systemet tycker jag ni kan börja spela rollspel framtagna av era folkvalda politiker, statliga myndigheter, public service, eller några andra bra organisationer... istället för att göda de dåliga kapitalisterna. Givet att vi ändå är i en hobby där det...
www.rollspel.nu
D&D - Kommande OGL/SRD-produkter
I den här tråden tipsar vi om tredjepartsprodukter som bygger på OGL 1.0a och/eller SRD 5.1 / DnD5 - så allt finns på ett ställe. Efter WotCs OGL-debacel tror jag att vi kommer att få se en ketchup-effekt med massor av nya produkter. För att fånga upp dessa så man inte missar något tänkte jag...
www.rollspel.nu
För de som inte vet: Black Flag är Kobold Press' alternativ till WotCs SRD5.1/OGL (för de som inte vill använda WotC).
Kobold Pres har just släppt sin andra Playtest som innehåller Luck, Fighter och Wizard.
Man behöver inte registrera sig för att tanka ner Playtests, men registrerar man sig får man meddelanden när nya Playtests kommer.
Home
We design and publish content for today’s most popular table-top game systems (5E), bringing new worlds, monsters, magic, and player options to life.
koboldpress.com