G
Guest
Guest
Ja nu är det 2004 och i sommar kommer det bli ännu en trevlig festivalsommar. Förra året frågade jag lite om en forumsträff på roskilde festivalen... Jag tror dock att jag då var väldigt sent ute men det ska det bli ändring på... Jag, epzig orm och unconnected var de enda som pratade om forumsträffen och det blev inte av... Men i år ska det bli ändring på det... Band har börjat släppas och planeringen är i full gång för roskilde festivalen... Så varför kan inte vi också börja med planerandet tidigt... Taskiga blandband, en dansk öl i handen och en massa trevligt folk kommer det nog bli i år också... Så vad jag undrar är om det är någon mer än jag som har ställt siktet mot roskilde i sommar? varför inte träffas på en öl och prata lite strunt någon dag... Jag hoppas att det kan bli lite större intresse i år och jag kommer att höra av mig mer mot sommaren... Men är det någon som undrar något så är det bara att svara på detta inlägget eller skicka ett pm...
Förlåt om någon blir upprörd över att detta skrivet så tidigt men bättre tidigt än aldrig
Förlåt om någon blir upprörd över att detta skrivet så tidigt men bättre tidigt än aldrig