Nekromanti Blank småprat (och storprat)

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
För andra gången på några dagar så har jag nöjet av att se en helt blank småprat (gäller även storpraten) som jag heller inte kan skicka något meddelande till. Jag misstänker att det inte bara gäller mig och att ni tekniskt begåvade typer har lagt märke till det också?

Givetvis lite nyfiken på vad som ligger bakom så kasta gärna någon hyggligt ytlig förklaring eller förmodan på mig så jag kan känna mig trygg igen.

Rickard

Urverk speldesign
Använder du Adblock eller på något sätt stängt av javascript?

/Han som råkat ut för samma saker med dessa två anledningar som orsak

solvebring

Superhero
Om det går på java (antar det eftersom Han säger det - me dunno sådant) och du kör Firefox så kolla dina javatillägg. Mina strulade och lade av häromdagen så jag var tvungen att installera om de plugins'en.

Gardener

Champion
Det var säkert jag som var skyldig. Har mixtrat lite för att få jabber-bryggan att fungera. Var lite trasiga meddelanden i småpraten pga det ett tag.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
solvebring said:
Om det går på java (antar det eftersom Han säger det - me dunno sådant) och du kör Firefox så kolla dina javatillägg. Mina strulade och lade av häromdagen så jag var tvungen att installera om de plugins'en.
Jopp, jag kör Firefox. Får ta och titta över javatilläggen igen om det blir nåt mer strul framöver så skyller jag allt på Gardeners mixtrande för den här gången. :gremsmile: