Nekromanti Blev inspirerad.

KamiFisk

Hero
Blev väldigt inspirerad av parkour bilden som krank visade i lådan igår. Så jag började på min egen bild.
Detta är så lång jag hunnit, kommer inte direkt att kunna ha tillgång till internet på 8 dagar(enligt telia) då jag skall flytta.
Tänkte att ni skulle få se vad fått ihop hittills.

Attachments

solvebring

Superhero
Najs, fast den är lite wierd. Tror det är något med den där armen som verkligen inte stämmer. Den känns fel men jag kan tyvärr inte sätta fingret på det. Möjligen att du missat med att "förkorta den" vilken man som jag sagt tidigare, för att få objekt att nå djup, kännas längre bort osv.
Vad det gäller parkour så får du lite mer inspiration här. Det är en bekant till mig, som jag dock inte träffat på flera år, som tydligen fick jobb som stuntman tack vare den här parkourvideon.

Möller

Hubert Hortlax
Armen är ju en högerarm, fast positionen gör att man tycker att det borde vara en vänsterarm. Kanske det som gör det hela lite konstigt?

KamiFisk

Hero
Det stämmer bra att det är en högerarm i vänster läge. Missade att flippa tillbaks armen efter att jag kollade så den såg ok ut =).
Fick lära mig någonstans att man skall vända på bilderna för att upptäcka fel.

solvebring

Superhero
McFisk said:
Det stämmer bra att det är en högerarm i vänster läge. Missade att flippa tillbaks armen efter att jag kollade så den såg ok ut =).
Fick lära mig någonstans att man skall vända på bilderna för att upptäcka fel.
Det fick du lära dig av w176. Tygligen missade ni dock att gå igenom kursen: "Glöm inte att vända tillbaka bilden". :gremwink:
Nej, skämt och sido, men det är faktiskt ganska komiskt.

KamiFisk

Hero
hehe faktiskt tror dock att jag hinner med en uppdatering av bilden innan flytten, med lite tur =)