Alltså, just nu är det min lägenhet, eller snarare min uteplats som är gemensam för alla som bor i huset. Eller så kan jag kolla in alternativet att ordna en stuga eller dyl i Vänerns skärgård om det är intressant? Jag vill inte sitta i någon sunkig gårdslokal om det inte blir nödvändigt. Allt detta beror självfallet av hur många som kommer att dyka upp.Hur är det, Draugen, vad har vi för lokal, och hur många surströmmingsfrossare tar den?
Minns inte varför vi bestämde September? Men om det fungerar i Augusti så är jag öppen för det. Vi har endå inte bestämmt något datum ännu.Han said:Hade ni sagt att ni haft det på surströmmingspremiären (tredje torsdagen i augusti) så hade jag kanske kunnat dyka upp, men nu är det för sent på året.
Låter bra! Jag noterar din intresseanmälan i vilket fall.Solvebring said:Kan möjligen glida över till Karlstad en dag eller så
Äsch, klart ni kan ändra tidspunkt om ni vill.Robert Jonsson said:Äh. Han är inget att träffa - tro mig. Jag har fortfarande mardrömmar.
Vore ju bra om Herr Bunny kunde hoppa in och deklarera huruvida en tidändring passar honom bra, så vi andra inte springer iväg och sen säger Master Bunny "Nej!".