Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Meh. #fail på mig. Bläddrade visst bara fram till juli, inte augusti. Nevermind my earlier stupidity.
Den 26:e fungerar för mig.Draugen said:26:e Augusti försöker vi med...igen då.
Därav att mitt #fail till Dante!Draugen said:26:e Augusti försöker vi med...igen då.
Det är en Fredag och inte mitt i veckan, Robert!
Jag har som sagt bara intresseanmält mig än så länge och vet inte för säkert, beroende på vad som händer annars. Men en vanlig fredag ska förövrigt inte vara några problem om jag kommer. Funkar för mig med i så fall.Draugen said:26:e Augusti försöker vi med...igen då.
Det är en Fredag och inte mitt i veckan, Robert!
Anledningen till att det blev såhär var för att det inte längre gick att ändra på det andra inlägget.Draugen said:En risk för att du kommer? Sprider du kolera eller vad?
Klart du ska komma.
Jag tyckte det var dags av en första hjälpen på den här tråden så att den får lite liv. Kanske dags att ta upp lite anmälningar ala DanCon.
Än så länge är det följande som kommer:
Draugen
Bunny
Robert Jonsson
Följande har intresseanmält sig:
Hellzon
Chrull
Dante
Arfert
Sollyx
Solvebring
Catboots
Jag har tänkt till kring vad jag kan erbjuda som spelledare nu. Hög tid att bumpa den här tråden, dessutom.Draugen said:Bunny: Hur gör vi med rollspelandet om vi blir så många? Vi kanske kan gå på Dantes linje o köra en minikonvent?
Öppen för förslag!
Gött! Det blir ju ett hack - så inte AW out of the box, alltså.Robert Jonsson said:Jag är intresserad. Vore ju kul att se vad alla gapar om - och Battlestar Galactica är ju den bästa TV-serien som någonsin gjorts, så det låter som en härlig sak!
"Låt mig berätta om mitt AW-hack" är indievärldens motsvarighet till "låt mig berätta om min rollperson".Pilzeman said:Allt AW på årets GothCon vad jag vet var original iaf. Hacken är nog bara det som hörs mest.