Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 16 Aug 2007 #1 Det har uppkommit önskemål om en blogg för SagaGames (inte bara Saga).. och vi är lyhörda för önskemål! Den finns HÄR! ...sedan nyss!
Det har uppkommit önskemål om en blogg för SagaGames (inte bara Saga).. och vi är lyhörda för önskemål! Den finns HÄR! ...sedan nyss!
Robert Jonsson Nothing is True. Everything is Permitted. Joined 13 Mar 2000 Messages 5,394 Location Örebro 16 Aug 2007 #2 Oj. Man skriver ett kort inlägg och redan några timmar senare så är det en verklighet. Finemang! Nu har jag lagt in feeden för bloggen så nu kommer jag inte missa några nyheter.
Oj. Man skriver ett kort inlägg och redan några timmar senare så är det en verklighet. Finemang! Nu har jag lagt in feeden för bloggen så nu kommer jag inte missa några nyheter.
claes Swordsman Joined 19 Jun 2005 Messages 437 Location Jönköping 17 Aug 2007 #3 Toppen. Vi hoppas att även Danforth skriver på bloggen om arbetet med Steam
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 30 Aug 2007 #4 Trevligt att ni blivit med blogg !! har laggt sidan till mina favvoriter, så man kan ha lite koll på vad som händer hos er !
Trevligt att ni blivit med blogg !! har laggt sidan till mina favvoriter, så man kan ha lite koll på vad som händer hos er !