Sömniga Isaac
Rollspelsinkvisitor
Med tanke på den här tråden så undrar jag nu vilka bloggare som finns på rollspel.nu och vad ni skriver om. Anledningen att jag frågar är för att jag personligen kan tycka att bloggar är ett intressant media som kan ge upphov till nya tankar och idéer. Somliga av er på forumet har själva skrivit om era bloggar vilket jag är medveten om men syftet med tråden är alltså att låta bloggare på rollspel.nu dela med sig av sin bloggadress om de vill så att den är lätt att hitta i en samlad tråd.
Hoppas bara att det är fler en jag som är intresserad av andras bloggar och projekt på den fronten. Men så att säga anledningen att jag frågar efter olika bloggar är främst för att jag själv tycker det är intressant att ta del av olika perspektiv i den mångfald av frågor som bloggar lyfter.
För att underlätta kan ni som skriver ett svar i tråden berätta kort om er blogg och vad just du skriver om på den så att man får en bra överblick över vad man kan förvänta sig för texter på just din blogg.
Hoppas bara att det är fler en jag som är intresserad av andras bloggar och projekt på den fronten. Men så att säga anledningen att jag frågar efter olika bloggar är främst för att jag själv tycker det är intressant att ta del av olika perspektiv i den mångfald av frågor som bloggar lyfter.
För att underlätta kan ni som skriver ett svar i tråden berätta kort om er blogg och vad just du skriver om på den så att man får en bra överblick över vad man kan förvänta sig för texter på just din blogg.