Hon är den godhjärtade barbaren. Daskar bara till med flatsidan.Bolongo;n230294 said:Det tog mig en stunds grunnande för att inse att den konstiga saken till höger om kvinnan antagligen är hennes yxa. Vinkeln är helt kajko.
Hon är den godhjärtade barbaren. Daskar bara till med flatsidan.Bolongo;n230294 said:Det tog mig en stunds grunnande för att inse att den konstiga saken till höger om kvinnan antagligen är hennes yxa. Vinkeln är helt kajko.
Jag har sagt till tecknarn att hans första tuschskiss var närmare det jag var ute efter, hon var farligare, mindre byst, etc. Sedan vill jag ha mer tatueringar, blod, ärr, lera etc på henne. Och hår under armarna. Naturligtvis.zonk;n230310 said:Utöver vad man kan säga om bilden i övrigt så funderar jag lite över varför hon (om mina ögon inte bedrar mig) har rakade armhålor och en prydligt trimmad buske därnere (om än inte en landing strip). Vafan, barbari borde väl vara att vara hårig som in i helvete? Eller?
Den där var mycket bättre, skitigare och mer motståndare. Bygg vidare på den. Ser fram emot spelet.Arfert;n230363 said:Jag har sagt till tecknarn att hans första tuschskiss var närmare det jag var ute efter, hon var farligare, mindre byst, etc. Sedan vill jag ha mer tatueringar, blod, ärr, lera etc på henne. Och hår under armarna. Naturligtvis.
Det är inte bristande historiekunskap som får oss att tveka!anth;n230344 said:För er som inte tycker om bilden kan jag säga att de första kelterna slogs nakna.
Min fråga också. Du har absolut rätt angående brösten. Och rätt angående resten också.Cissi;n230335 said:Jag tycker om bilden och jag brukar inte gilla dina nakenbilder, Arfert, Det finns dock ett men. Jag tycker mycket om bilden från fötterna till midjan och från huvudsvål till axelparti. Men brösten... Alltså... silikon? En barbar med silikon? Eller det kanske är koksalt? Och om brösten med ilägg ser ut sådär har de dessutom förmodligen lossnat från muskelfästet och gör asont. Varför, VARFÖR, kan inte kvinnor avbildas med bröst som inte ser ut som plockade ur en porrfilm? Det är ascoolt att hon är naken, inga mer kläder! Posen är inte sexualiserad för fem öre och hon har styrka. Men, och det är min enda fråga, varför kan hon inte få ha riktiga bröst? Varför måste hon ha implantat som har lossnat från fästet och står rätt ut?
Och inte bara picterna. En del greker gjorde det också. I alla fall enligt Homeros.anth;n230344 said:Jag tycker att bilden är ett bra första utkast - och det har kommit många bra förslag hur bilden kan förbättras så jag tänker inte upprepa dem.
Det påminner lite svagt om serietidningen Slaine (ni som inte känner till får bildgoogla).
För er som inte tycker om bilden kan jag säga att de första kelterna slogs nakna. Det var inte förrän kelterna började strida med romarna som de började bära rustning.
Go for it! Naken, skitig, farlig barbar där ärren kommer från strid och inte en plastikoperation!Arfert;n230389 said:Min fråga också. Du har absolut rätt angående brösten. Och rätt angående resten också.
Heh, jag fick mer känslan av hängbröst som fladdrar i vinden på grund av hoppandetCissi;n230392 said:Go for it! Naken, skitig, farlig barbar där ärren kommer från strid och inte en plastikoperation!
Sjung, o, Gudinna, om vreden som brann hos 20, öh, 97!!!!!Arfert;n230391 said:Och inte bara picterna. En del greker gjorde det också. I alla fall enligt Homeros.
Rymdhamster;n230393 said:Heh, jag fick mer känslan av hängbröst som fladdrar i vinden på grund av hoppandet
Blood Axe är inte för unga rollspelare.2097;n230394 said:Sjung, o, Gudinna, om vreden som brann hos 20, öh, 97!!!!!
Jag tyckte inte bilden var sexualiserad men jag började ändå fundera på om typ yngre rollspelare skulle göra såna sofistikerade distinktioner. Eller om det ändå skulle urarta till ett hubba hubba and a yuk yuk yuk. men jag vet inte
?zonk;n230399 said:Första skissen e mkt bättre ja! Mkt mer ös i hela bilden, man känner verkligen hur mkt hon köttar loss med yxan, blodet ser ut att spruta som fan, eller om det är hjärnsubstans, sjukt coolt.
Sen kan jag precis som 2097 känna att lika mkt som jag tycker bilden är stentuff och hon ser grym ut som fan, lika mkt kan det kännas som att det kan hamna snett i det samhälle vi har idag. Ja jag går inte på djupet här för det har hon och Dunderklumpen redan gjort grundligt o bra.
Hon har fantamej rakade armhålor hon med! Kan verkligen tänka mig barbarerna stå med gilette venus eller IPL innan fajten o ta bort allt oönskat kroppshår. Eller nej, vänta, tvärtom.PAX;n230405 said:Med tanke på den tidigare målbilden så är du ju nära Tomas.
2097;n230370 said:Det är inte bristande historiekunskap som får oss att tveka!