Danke danke!
Tack för de positiva uttalandena! Nja, att jag överlämnar mycket till SL beror nog mest på att jag är lat men också att jag anser det onödigt att ta upp regelfrågor om det inte är aaaabsoluuut nödvändigt, t.ex. hagelbössan som jag ju fick komma på själv(skall erkännas at mycket av bössans regler är snott från det avsågade hagelgeväret i NO/images/icons/cool.gif), där är det ju nödvändigt att skriva regler men om jag skriver splittermina så tror jag att intelligenta spelledare kan hitta regler i NO själva(eftersom NO ju innehåller de officiella reglerna medans mitt dokument är mer ett "hobbyprojekt"). Nu är det bara att ta upp mitt andra projekt, Marathon-rollspelet(inte maratonlöpning alltså...).
Jag kan gott tänka mig att det finns flera stavfel i texten, men stavningskontrollen i Word verkar ha pajat för mig.
Jag vet att jag skrev "öådor" på ett ställe, där skulle det vara "lådor". De andra stavfelen kan ha varit att jag skrev fel på "artificellt", har aldrig riktigt lärt mig att stava det ordet/images/icons/hairy.gif. Jag ska kolla igenom dokumentet och ska försöka posta "Bloodsport version 1.1" här under snart (eller nåt). Om jag fortfarande har missat något då så ska det vä vara själva faen..../images/icons/blush.gifeh, jag menar, då får du gärna göra mig uppmärksam på det. Har en känsla av att det kommer bli en sjuhelvetes massa updateringar av det här dokumentet...